همزمان با هشتمین روز از ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، 180 زوج مددجوی بهزیستی استان ایلام روز سه شنبه در آیینی آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.
کد خبر: ۳۷۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 07 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیر کل بهزیستی ایلام در این آیین که در شهر سرابله با حضور امام جمعه، فرماندار و جمع دیگری از مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد، گفت: این اداره کل در راستای پیشگیری از معلولیت ها در سال جاری 900میلیون ریال برای انجام هزینه های مشاوره ژنتیک به زوج های نیازمند پرداخت کرده است.
 
فرهاد قیصربیگی از زوج های جوان خواست قبل از ازدواج و بچه دار شدن به منظور کاهش معلولیت ها در جامعه انجام آزمایش های ژنتیک را جدی بگیرند.
 
مدیرکل بهزیستی استان ایلام همچنین بر داشتن صبر و حوصله و رعایت احرام متقابل از سوی زوج ها برای حفظ و تداوم زندگی زناشویی تاکید کرد.
 
وی به برنامه های دهه فجر این اداره کل نیز اشاره کرد و افزود: افتتاح 125 واحد مسکونی ویژه مددجویان و راه اندازی چند مرکزتخصصی با هدف ارائه خدمات به عموم مردم و جامعه هدف انجام شده است.
 
فرماندار چرداول نیز در این آیین با اشاره به اینکه ازدواج امری مقدس در دین اسلام است از همه ارگان ها خواست تا در اجرایی شدن قانون سه درصد استخدام معلولان بیشتر مشارکت کنند.
 
مراد یگانه افزایش مستمری مددجویان در سال آینده را خواستار شد و تحقق این موضوع را نقش مهمی در کاهش مشکلات این قشر دانست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار