رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر از دستگیری شکارچیان زنده‌گیر پرندگان کبک و تیهو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 19 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مهدی جمعه‌پور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست کاشمر صبح امروز در حین پایش در منطقه شکار ممنوع سید مرتضی این شهر متوجه حضور دو شکارچی که مشغول دام‌گذاری بودند، شدند.

وی با بیان اینکه در زمان دستگیری یک نفر از آنان موفق به فرار شد، یادآور شد: با حضور نیروهای کمکی در منطقه و انجام عملیات جستجو، فرد متواری نیز دستگیر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر با اشاره به کشف دو قطعه کبک و نیز دو عدد تور پرنده‌گیری و سایر ادوات زنده‌گیری پرندگان از ناحیه این دو متخلف، خاطرنشان کرد: این متخلفان با دام‌گذاری در فصل زاد و ولد حیات وحش اقدام به زنده‌گیری پرندگان کبک و تیهو در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع سید مرتضی کرده بودند که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

جمعه‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر در فصل زاد و ولد پرندگان و حیات وحش قرار داریم تصریح کرد: اگر چه گشت شبانه‌روزی محیط‌بانان زیستگاه‌های حیات وحش را رصد و با هر گونه تخلف شکار و صید برخورد می‌کنند از شهروندان نیز درخواست داریم در صورت هر گونه تخلف در این حوزه مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست کاشمر اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار