رحمت امینی گفت: وجود یک آئین نامه برای جشنواره را ابزاری برای رونق این رویداد فرهنگی است و این راهکار باعث می‌شود دبیران در هر دوره از جشنواره یک مسیر را طی کنند.
کد خبر: ۳۶۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 22 January 2017
به گزارش تابناک : رحمت امینی، وجود یک آئین نامه برای جشنواره را ابزاری برای رونق این رویداد فرهنگی معرفی کرد و گفت: این راهکار باعث می شود دبیران در هر دوره از جشنواره یک مسیر را طی کنند.

رحمت امینی با اشاره به راهکارهای ارتقای این رویداد فرهنگی، اظهارکرد: وجود یک اساسنامه برای جشنواره اثر گذار است. ایجاد این آئین نامه به دبیران هردوره جشنواره کمک می کند طبق قانون مدون پیش بروند و با تغییردبیران مشکلی برای بخشهای مختلف جشنواره پیش نخواهد آمد.

«سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی» درباره برگزاری این رویداد هنری، عنوان کرد: از ابتدا جشنواره تئاتر فجر جایگاهی سنتی در این حوزه داشت و برگزاری آن برای همه هنرمندان و مخاطبان تئاتر پذیرفته شده است.

این فعال حوزه تئاتر با اشاره به آثار راه یافته در جشنواره، گفت: تئاتر فجردر هر دوره میزبان مهمانان خارجی است، وجود این آثار می تواند به هنرمندان عرصه تئاتر کمک بسزایی کند.
وی حضور آثاری که از شهرستان در جشنواره تئاتر فجر شرکت می کنند را مهم دانست و ادامه داد: جشنواره تئاتر فجر فرصتی را برای حضور آثارشهرستان فراهم کرده است، مهمانان خارجی و هنرمندان فعال تئاتر آثار شهرستان را می بینند و این اتفاق به رونق جشنواره کمک می کند.

امینی افزود: برای اجرای اهداف بلند مدت در جشنواره تئاتر فجر بهتر است اکنون دبیرسال بعد مشخص شود. این اتفاق باعث می شود جشنواره با قوت بیشتری برگزار شود و دبیرجشنواره فرصت کافی برای ارائه راهکارهای بهترجهت ارتقای برگزاری فستیوال تئاتر داشته باشند.




منبع :‌فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار