با اعلام آمار فروش فیلم‌های در حال اکران از سوی پخش‌کنندگان سینمایی، «سلام بمبئی» همچنان به عنوان پرفروش‌ترین فیلم این فصل اکران، مطرح است و سایر فیلمها با اختلاف زیادی به دنبال جذب مخاطب هستند.
کد خبر: ۳۶۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 20 January 2017

به گزارش تابناک : «سلام بمبئی» ساخته‌ی قربان محمدپور تا شب گذشته (پنجشنبه ۳۰ دی) ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته و به گفته‌ی مدیرعامل مؤسسه فیلمیران، این فیلم همچنان در ۹۳ سینما در سراسر کشور اکران می‌شود.

به گفته‌ی علی سرتیپی «هفت‌ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی نیز یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان فروش داشته است و ۴۷ سالن در تهران و شهرستان‌ها این فیلم را نمایش می‌دهند.

فیلم کمدی «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی محمدرضا ممتاز نیز به مجموع فروش ۶۷۰ میلیون تومان رسیده و به گفته‌ی داریوش بابائیان، (تهیه‌کننده و مدیر دفتر پخش شکوفافیلم) در حال حاضر ۴۰ سینمای کشور این فیلم را نمایش می‌دهند.

مدیر دفتر پخش رسانه‌ی فیلمسازان نیز فروش فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی را تا شب گذشته ۴۳۰ میلیون توماناعلام کرد و گفت: ۲۰ سینمای کشور، این فیلم را نمایش می‌دهند.

حبیب اسماعیلی که پخش «مشکل گیتی» ساخته‌ی بهرام کاظمی را هم برعهده دارد، مجموع فروش آن در سینماهای کشور را۹۱۰ میلیون تومان و تعداد سالن‌های نمایش دهنده‌ی این فیلم را نیز ۲۱ سالن اعلام کرد.

وی میزان فروش فیلم «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی را نیز ۵۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و  خبر داد: این فیلم ۲۳ سالن سینمای کشور را در اختیار دارد.

«خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی پس از ۹ روز اکران به مجموع فروش ۲۴۱ میلیون تومان رسید.

فیاض هوشیار پارسیان (مدیر پخش موسسه سیمای مهر) با اعلام این رقم افزود: این فیلم در حال حاضر در ۲۵ سالن سینمای کشور در حال اکران است و با وجود اینکه در برخی سینماها سانس‌های محدودی داشته اما در برخی پردیس‌های سینمایی به سانس فوق‌العاده رسیده و با توجه به استقبال مخاطبان، تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده‌ی این فیلم در هفته‌ی پیشرو افزایش می‌یابد.

«لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی نیز تا شب گذشته یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروش داشته و بنا به اعلام سعید خانی (مدیر دفتر پخش نسیم صبا) ۲۹ سینمای تهران و شهرستان‌های دیگر در حال حاضر این فیلم را نمایش می‌دهند.



منبع : ایسنا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، فیلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار