ماموران نیروی انتظامی بعد از گل سوم پرسپولیس در میان هواداران دو تیم مستقر شده تا مانع درگیری آنها شوند.
کد خبر: ۳۶۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 18 January 2017

به گزارش تابناک : نیمه دوم دیدار فولاد و پرسپولیس که از ساعت 15:25 دقیقه در ورزشگاه غدیر آغاز شده است، جدا از اینکه صحنه‌های جذاب زیادی روی دروازه‌ها به همراه داشت شاهد اتفاقات جالبی روی سکوها و داخل زمین بودیم.

* در بین دو نیمه خبرنگاران با حضور تعدادی از هواداران در جایگاه اصحاب رسانه اعتراض کردند و اعتراض آنها نتیجه داد و برای نیمه دوم جایگاه خبرنگاران خلوت شد.

* خبرنگاران در ورزشگاه غدیر با مشکل جدی اینترنت مواجه بودند، در حالی که حتی نمی‌توانستند از اینترنت موبایل‌های خود هم استفاده کنند.

* بعد از اینکه پرسپولیس گل سوم را به ثمر رساند هواداران پرسپولیس به طرز عجیبی خوشحالی کردند و همین مسئله باعث شد نیروی انتظامی تعدادشان چند برابر شده و در بین جایگاه هواداران دو تیم مستقر شدند تا جلوی هرگونه درگیری احتمالی را بگیرند.

* بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس از دقیقه 60 همگی برای گرم کردن پشت دروازه تیم‌شان رفتند. بعد از دقایقی ناظر بازی از آنها خواست در جلوی تابلوهای تبلیغاتی بدن‌های خود را گرم کنند و به پشت تابلوهای تبلیغاتی نروند.

* تعداد هواداران و مخصوصا پرسپولیسی در نیمه دوم به طرز عجیبی افزایش پیدا کرد تا حدی که بلندگوی ورزشگاه تعداد حاضرین را 32 هزار و 500 نفر اعلام کرد.

* دقیقه 51 بازی هواداران پرسپولیس به اسماعیل شریفات فحاشی کردند که در این لحظه حسین ماهینی و محمود خوردبین از آنها خواستند الفاظ رکیک را به کار نبرند.

* برانکو ایوانکوویچ با وجود اینکه تیمش 3 بر صفر جلو بود اما یک لحظه از لب خط دور نشد و مدام شاگردانش را به بازی هجومی تشویق می‌کرد. او در برخی اوقات احساساتی شده از هواداران می‌خواست تیم را بیشتر تشویق کنند.

* سروش رفیعی هنگام بیرون آمدن از زمین به شدت مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت. برانکو با گرمی از او استقبال کرد.



منبع : ورزش 3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار