نسخه آنلاین سامانه ثبت تجهیزات دریایی به دنبال انتشار کتاب اطلس تجهیزات دریایی به همت ستاد توسعه فناوری وصنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۶۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 17 January 2017
به گزارش تابناک : بهنام رضایی دبیرکارگروه ترویج و آموزش ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی، با اشاره به اهمیت وضرورت یکپارچه سازی اطلاعات دریایی گفت:دغدغه ارتقاء نقش صنایع دریایی ایران در کشور و کشورهای منطقه و حتی سایر کشورهای دنیا از سالها پیش ایجاد شده است به همین منظور توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی در پی راه اندازی پایگاه اطلاعات دریایی ایران (imarine) این بار سامانه ثبت تجهیزات دریایی بومی نیز راه اندازی کرد.
وی بیان کرد: این سامانه این امکان را فراهم می آورد تا فناوران با دسترسی به نسخه جدید وآن لاین کتاب اطلس تجهیزات دریایی ایران، سالانه به ثبت تجهیزات دریایی درکشور بپردازند. 
رضایی ادامه داد: با هدف انعکاس توانمندی داخلی در صنعت ساخت تجهیزات دریایی و افزایش قدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی استراتژیک و همچنین به منظور حمایت از صنعت مذکور و در نهایت جلوگیری از واردات این‌گونه تجهیزات از خارج این سامانه راه اندازی شده است که خروجی آن همانند انتشار کتاب اطلس تجهیزات دریایی ایران عمل می کند. 



منبع : ایرنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، دریایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار