در نشست هماهنگی جشن نیکوکاری مطرح شد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد : از ابتدای دی سال جاری تاکنون مردم خیر و نوع دوست هم استانی سه میلیارد و 649 میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کرده اند.
کد خبر: ۳۶۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 17 January 2017
11 هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار حمایت و کمک های خیران و مردم نوع دوست در جشن نیکوکاری امسال هستند.
هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه و به خصوص بین دانش‌آموزان برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت در آستانه سال نو است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نشستی با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ستادی به منظور هماهنگی درخصوص برگزاری جشن نیکوکاری در کمیته امداد استان برگزار شد.
فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: جشنواره امسال تلفیقی از روش سنتی و جدید است که در کنار ارتباط چهره به چهره و مراجعه به افراد شاخص باید پایگاههای کمیته امداد نیز فعال باشند و در مرکز استان یک پایگاه مرکزی فعال داشته باشیم.
 
 11 هزار دانش آموز و دانشجو نیازمن کمک خیران

وی با اشاره به اینکه از ابتدای دی سال جاری تاکنون مردم خیر و نوع دوست هم استانی سه میلیارد و 649 میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کرده اند، افزود: در رایزنی با خیران و افراد نیکوکار از ابتدای دی تاکنون 310 میلیون ریال نقدی، دو میلیارد و 840 میلیون ریال به صورت غیرنقدی و 500 میلیون ریال از محل انتظامی درخصوص کمک به جشن نیکوکاری جمع آوری شده است.
محبی بر برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر جشنواره نیکوکاری امسال و پیگیری برنامه های لازم در این خصوص از جمله انجام تبلیغات، هماهنگی با ادارات شرکت کننده در جشن مانند صدا و سیما، سپاه، بسیج و بخصوص بسیج ادارات و آموزش و پرورش و تشکیل دو تیم نظارتی برای روز جشن، تشکیل شبکه خیرین بانوان، هماهنگی و ارتباط با فرمانداران، ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه و خیران شاخص در استان تأکید کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: سال گذشته از محل جشن نیکوکاری بیش از 12 میلیارد و 734 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شد که در این زمینه شهرستان باشت با سه میلیارد و 39 میلیون ریال رتبه اول و شهرستان های بویراحمد با دو میلیارد و 963 میلیون ریال و کهگیلویه با یک میلیارد و 709 میلیون ریال در رتبه های بعدی قرار دارند.
محبی با بیان اینکه در حال حاضر 11 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری در اسرع وقت و بر اساس نوع نیازها توزیع می شود و همچنین کمک های جمع شده در مدارس برای دانش آموزان نیازمند همان مدارس هزینه می شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار