نماینده مردم فومن در تذکری نسبت به خستگی هیئت رئیسه و تنبلی همکارانش در رأی دادن انتقاد کرد و گفت که«من خسته و تو دیوانه ما را که برد خانه؟»، مصرعی که پزشکیان در واکنش به آن گفت:ما خسته نیستم و تا شب سرکاریم.
کد خبر: ۳۵۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 03 January 2017
به گزارش تابناک : در جلسه سه شنبه-14 دي- مجلس و هنگام بررسي لايحه برنامه ششم توسعه، محمدعلي وكيلي عضو هيئت رئيسه پيشنهاد حذفي را مطرح كرد. زمانيكه  رئيس مجلس از نمايندگان پرسيد كه آيا كسي هست كه در مخالفت با اين پيشنهاد نظري داشته باشد، وكيلي به شوخي گفت كه«كسي اگر جرأت دارد دستش را بلند كند.»

شوخي كه موجب خنده نمايندگان و رئيس مجلس شد و لاريجاني به او گفت: حالا كاري نكنيد كه همه دستشان را بلند كنند.

سرانجام پيشنهاد وكيلي رأي نياورد تا رئيس مجلس با طعنه به اين عضو هيئت رئيسه بگويد: اين هم براي آقاي وكيلي.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام «مهدی افتخاری» نماينده مردم فومن و شفت در مجلس دهم در تذكري نسبت به رأي ندادن همكارانش انتقاد كرد و در ادامه با تكيه به ماده 24 آيين نامه داخلي گفت: ما به آيين نامه سوگند خورديم  كه نسبت به حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم اقدام كنيم.

وي افزود: از آن طرف شما و هيئت رئيسه خسته هستيد و نمايندگان هم از اين سو خسته هستند،‌به قول آن بنده خدايي كه ميگفت«من خسته و تو ديوانه، ما را كه برد خانه؟» شما خسته و اين ور هم خسته، حقوق ملت را چه كسي بايد پيگيري كند؟

در اين هنگام مسعود پزشكيان كه رياست مجلس را بر عهده داشت با خنده به تذكر افتخاري پاسخ داد. او گفت: نمايندگان محترم مشاركت بيشتري داشته باشيد.ما خسته نيستم آقاي افتخاري! هنوز اول كار است و تا شب سركاريم.(خنده)




منبع : خبر آنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار