یادداشت ؛
به گزارش سرویس اجتماعی تابناک تبریز، خبر اسکان شبانه عده ای از شهروندان تهرانی در یکی از ارامستان های نزدیک پایتخت آنهم داخل قبرهای پیش ساخته، در فضای مجازی به وسعت بسیار بالایی پیچیده است.
کد خبر: ۳۵۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 28 December 2016
به گزارش سرویس اجتماعی تابناک تبریز، خبر اسکان شبانه عده ای از شهروندان تهرانی در یکی از ارامستان های نزدیک پایتخت آنهم داخل قبرهای پیش ساخته، در فضای مجازی به وسعت بسیار بالایی پیچیده است.
 
 
هرچند استاندار تهران گزارش این اسکان های اجباری را سیاه نمایی تعبیر نموده است اما حتی اگر یک درصد موارد آن گزارش درست باشد برای جامعه اسلامی ننگ اور است.
 
طلیعه عدالت اسلامی وبرخورداری ها از فرصت ها و منابع کشور مشوق بسیاری از همین توده های ملیونی و بعضا فقیر بود که کار رژیم گذشته را یکشره نموده و موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.
 
کوتاه سخن اینکه این تصاویر شایسته جمهوری اسلامی ایران نیست. بگذریم از اینکه برخی ها برای سرپوش گذاشتن بر بی کفایتی های خود نام این کارتن خواب ها یا به تعبیر درست تر گورخواب ها را معتادین متجاهر می گذارند تا بلکه از بار فشار روانی افکار عمومی رهایی یابند از این نکته غافل اند که در صورتی که این جماعت ، معتادین تهران باشند مسئولیت گویندگان این سخن مضاعف تر میشود. وضعیت اعتیاد هم به وضعیت فقر ناشی از بی کفایتی ها افزوده می شود.
 
اما انچه که ذهن ها را بیش از دانستن این وقایع آزار داد طرح یک مطالبه روشنفکر مابانه در فضای مجازی توسط برخی اشخاص خاص بود . این روشنفکرنماها موضوع  عقیم سازی این گورخواب ها یا بی خانمان ها را به بعنوان یک مطالبه اجتماعی مطرح می کنند. یکی از این طرح کنندگان به اتفاق همسرش چند هفته قبل کمپینی به راه انداخته بود بنام ((سگ فحش نیست)) .
این مساله بسیار درد آور است که چرا برخی از شهروندان این سرزمین برای استیفای حقوق سگان و چارپایان سر و دست می شکنند و فضای مجازی را گرم می نمایند اما وقتی سخن از معضلات هموطنان شان می رسد به دنبال عقیم سازی و مرگ تدریجی گور خواب ها هستند.
براستی چرا اینان نمی توانند تکلیف خود را با مواضع دوگانه خود مشخص نمایند. از طرفی ادای روشنفکری سبب می شود برای حقوق حیوانات موضع بگیرند اما هنگامی که بحث بر سر انسان های اسیب دیده است به یک باره تبدیل به دجال های زمان می شوند.
مگر نه اینکه همه شما و ما در گورخوابی اینها نقش و سهم داریم. پس چرا از ایفای وظیف و مسئولیت خود در قبال اینها نگرانیم و ملولیم.
این البته درد اساسی روشنفکرنماهای این سرزمین است که به مواقع امتحان ، مردم را به تماشای صحنه های رفوزه گری خود می خوانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار