روی دکه چهارباغ؛
تابناک: با وجود حکم قضایی به استانداری اصفهان برای انفصال از خدمت شهردار بهارستان به سبب تخلفات مالی هنوز استاندار و فرمانداری حکم قضایی را تنفیذ نکرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 24 December 2016
تابناک اصفهان: بعد از گذشت چند روز از اتمام مهلت قانونی نامه مراجع قضایی به استانداری برای اجرای حکم انفصال از خدمت شهردار بهارستان به سبب تخلفات مالی جلسه ای در استانداری تشکیل شد که به نتیجه نرسید .
 
اما شورای اسلامی شهر جدید بهارستان جلسه فوری تشکیل داد و مهدی فاتحی را برکنار و برای شهرداری سرپرستی تعیین کرد.
 
اما این در حالی که اختلاف نظر شورای شهر بهارستان اعلام کرده که  شهردار برکنار نشده است.
 
ابراهیمی عضو هیئت رئیسه شورای شهر بهارستان با اشاره به جلسه‌ای که در این ارتباط برگزار شد، گفت: صورت جلسه هم امضا شد اما اجرایی نمی شود چون استانداری و فرمانداری هنوز حکم قضایی را تنفیذ نکرده اند.
 
پلمب یک مرکز لیزر درمانی متخلف در اصفهان
 
مرکز لیزر درمانی متخلف در اصفهان به دلیل حضور نداشتن پزشک و مداخله غیر مجاز در امر درمان با دستور مقام قضایی پلمب شد .
 
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این ارتباط اعلام کرد: هر گونه عمل زیبایی از طریق لیزرتراپی باید در اماکن دارای مجوز از جمله مطب یا کلینیک با حضور پزشک متخصص یا دور دیده و دارای گواهینامه معتبر آموزشی صورت بگیرد.
 
نظارت برداشت‌ها و توزیع آب در کل حوضه زاینده‌رود به صنف کشاورزان واگذار شد
 
رسول زرگرپور امشب در جمع خبرنگاران،‌ پیرامون تصویب نهایی شیوه‌نامه اجرایی کمیته ساماندهی، نظارت و کنترل بر توزیع آب بخش کشاورزی در حوضه آبریز زاینده‌رود اظهار داشت: در 2 ماه گذشته دو موافقت‌نامه بین استانداران اصفهان و چهارمحال و بختیاری به امضا رسید و در حقیقت 2 موضوع بسیار مهم به تشکل‌های کشاورزی حوضه آبریز زاینده‌رود واگذار شد.

وی افزود: نخستین موضوع نظارت و کنترل برداشت‌ها و توزیع آب بخش کشاورزی در حوضه آبریز زاینده‌رود است که به صورت مشترک به کارگروهی 4 نفره شامل 2 نفر از شرکت آب منطقه‌ای اصفهان و چهارمحال و بختیاری و 2 نفر از صنف کشاورزان واگذار شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نظارت و کنترل برداشت‌ها و توزیع آب در کل حوضه آبریز زاینده‌رود به صنف کشاورزان واگذار شد، تصریح کرد: موضوع دوم ساماندهی رودخانه است که به صنف کشاورزان واگذار شده است.

وی با اشاره به دلایل این واگذاری گفت: طول رودخانه زاینده‌رود 420 کیلومتر است، در ارتباط با این رودخانه تصرفاتی صورت گرفته، چاه‌هایی در حریم و بستر رودخانه ایجاد شده و سازه‌هایی شکل گرفته است که سبب شده تا نشست‌های موضعی ایجاد شده و نیازمند ساماندهی باشد.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار