معاون پیشگیری دادگستری استان ؛
معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان ایلام:برنامه نصب و بهره برداری از دوربین های پلاک خوان اقدامی در جهت بازدارندگی سرقت خودرو و کشف جرائم مربوط به آن است
کد خبر: ۳۳۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 05 December 2016

همزمان با آغاز اجرایی شدن  طرح نصب دوربین های پلاک خوان درایلام، جلسه ای با حضور دستگاه های متولی اجرای این طرح در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام برگزار شد.
به گزارش تابناک ایلام ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با بیان اینکه همگی باید دغدغه پیشگری داشته باشیم اظهار داشت: اجرای طرح نصب و بهره برداری از دوربین های پلاک خوان اقدامی در جهت بازدارندگی سرقت خودرو و کشف جرائم مربوط به آن است.
جعفر داربخانی ادامه داد: اجرای این طرح اقدامی مناسب در راستای نا امن کردن محیط برای سارقان خودرو محسوب و از اهداف مهم پیشگیری های وضعی به شمار می رود .
 
 وی یکی از مزیت های فناوری های نوین مانند دوربین پلاک خوان را ایجاد امنیت بدون حضور فیزیکی مامور دانست و ابراز امیدواری کرد این طرح با همکاری همه سازمان های مرتبط هر چه سریع تر اجرایی شود.
 
درابتدای این نشست مدیر پیشگیری های وضعی، امنیتی و انتظامی معاونت پیشگیری دادگستری گزارشی از روند پیگیری مصوبات جلسات قبل ارائه نمود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار