رییس اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات:
رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات گفت: این منطقه به لحاظ موقوفات جدید در سال جاری رتبه اول اول استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۳۳۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 29 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،ماموستا ملا هادی رمضانی روز سه شنبه به مناسبت هفته وقف افزود: امسال اورامانات (شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی) به همت واقفان خیراندیشش با وقف 15 موقوفه شامل منزل مسکونی، زمین و باغ به ارزش 10 میلیارد ریال حائز رتبه اول استان کرمانشاه برای دومین سال پیاپی شد. 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات گفت: این اداره با 413 موقوفه، 920 رقبه، 419 مسجد و هشت بقاع متبرکه به لحاظ تعداد موقوفات و رقبات بعد از شهرستان کرمانشاه رتبه اول استان را دارا می باشد. 
وی تصریح کرد: این مهم میسر نشده مگر با همت و تبلیغ علمای بزرگ منطقه و تبیین و تشریح اهمیت و جایگاه وقف نزد خداوند و پیامبرعظیم الشأن اسلام (ص) و تشویق مردم به این امر الهی و همچنین تدین و اعتقاد مردم منطقه به دین و سنت های پیامبر(ص).
ماموستا رمضانی، به اهم فعالیت ها وعملکرد اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات در سال جاری اشاره کرد و گفت: توزیع 2 میلیارد ریال اعتبار در بین 49 مسجد منطقه به منظور تعمیر و مرمت این مساجد، توزیع 300 هزار لیتر نفت سفید و نفت گاز در بین بیش از 200 مسجد فاقد گاز طبیعی، اهدای 350 بسته فرهنگی شامل لوازم التحریر، کیف و مانتو و شلوار بین دانش آموزان بی بضاعت منطقه به ارزش 200 میلیون ریال، اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه با شرکت بیش از 10 هزار نفر و اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم با شرکت 160 نفر از جوانان و نوجوانان پاوه و اورامانات را از جمله این اقدام ها عنوان کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار