فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری اعضای یک باند سرقت خودرو در همدان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 27 November 2016
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری اعضای یک باند سرقت خودرو در همدان خبر داد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، سرهنگ پژمان قویمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و داخل خودرو، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ همدان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس خبر از فعالیت باند سه نفره ای از سارقان سابقه دار می داد که اقدام به سرقت از داخل خودروها، سرقت خودرو و سرقت پلاک خودرو می کردند که با شناسایی اعضای این باند، فعالیت آنها تحت کنترل قرار گرفت.

وی گفت: با رصد اقدامات این مجرمان، مخفیگاه هر سه نفر شناسایی شد و در سه عملیات جداگانه و همزمان، با موفقیت دستگیر شدند و چندین فقره مدارک و پلاک خودروهای مختلف به همراه یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ سرقتی از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی فنی و پلیسی به اعمال مجرمانه خود از جمله چندین فقره سرقت داخل خودرو و سرقت خودرو اعتراف کردند.

قویمی یادآور شد: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و با دستور مراجع قضایی، متهمان برای بررسی بیشتر جرایم تحویل پلیس آگاهی استان همدان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی از شهروندان خواست هر گونه موارد ناامنی را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار