کد خبر: ۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴ 07 February 2015

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: اعضای باند هفت نفره سارقان زورگیر و مالخرها دراین شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگایوب احمدی افزود: این سارقان پس از دستگیری به 42 فقره سرقت به ارزش حدود دو میلیاردریال دراین شهرستان اعتراف کردند.
وی گفت: در پی قوع چندین فقره سرقت خودرو، موتورسیکلت و مغازه در شهرستان های فردیس، کرج ، ملارد شهریار موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.
احمدی اظهار کرد: پرونده سرقت ها در دست بررسی بود که در نتیجه تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر سرقت خودرواش، بلافاصله ماموران به محل سرقت مراجعه و در بررسی محل ارتکاب جرم واستفاده از تکنیک های نوین کشف جرم طی 24 ساعت گذشته موفق به دستگیری متهم اصلی و دو نفر از همدستانش شدند.
به گزارش ايرنا فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در بازرسی ازمخفگیاه متهمان یک دستگاه خودرو پراید و یک قبضه قمه کشف شد.
احمدی افزود: با بررسی سوابق متهم اصلی مشخص شد که وی از سال 88 تا اوایل امسال به جرم سرقت در زندان به سر برده که پس از آزادی از زندان دوبار با تشکیل باند، اعمال مجرمانه خود را ادامه داده است.
وی یادآور شد: سارقان در بازجویی ماموران به جرم خود مبنی بر فروش اموال مسروقه به دو نفر مالخر اعتراف کردند که با راهنمایی متهمان، مالخرها نیز دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیر زیادی اموال سرقتی به ارزش حدود دومیلیارد ریال کشف شد.
وی اظهار کرد: دو همدست دیگر این سارقان توسط پلس شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در خصوص شیوه و شگرد سارقان سارقان گفت: متهمان در ساعت های بین 12 الی 16 درساعات خلوت روز با تخریب قفل درب شیشه مغازه ها یا با تهدید صاحبان مغازه و خودرو با چاقو،قمه وگاز اشک آور اقدام به سرقت می کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار