چمران:
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با توصیف آلودگی هوای شهر تهران به مرگ تدریجی شهروندان، اظهار کرد که متاسفانه در این خصوص کاری نمی کنیم و به مسائل فرعی و خرد سرگرم شده ایم.
کد خبر: ۳۲۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 15 November 2016
 مهدی چمران در نشست سیصد و ششم شورای شهر اسلامی تهران گفت: تجربه کشورهای دیگر ثابت کرده که آلودگی هوا قابل حل است پس می توانیم با توسعه زیرساختهای شهری مثل مترو و اتوبوس و احداث سالانه 25 تا 30 کیلومتر خط مترو به کاهش آلودگی هوا کمک کنیم.

رئیس شورای شهر تهران همچنین از برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی انتقاد کرد و با اشاره به احداث مجتمع شهر آفتاب، گفت: متاسفانه برگزاری نمایشگاه باعث فرسودگی و استهلاک مصلی می شود.

وی با اشاره به اعتراض تعزیرات حکومتی به نرخ های مصوب شورای شهر در زمینه فروش خدمات فرهنگی، ورزشی و طرح ترافیک روزانه، اظهار کرد: تعزیرات معتقد است که این نرخ ها باید در سازمان حمایت از مصرف کنندگان مصوب شود اما بررسی ها ثابت کرده نرخ خدمات شهرداری در زمینه ورزشی و فرهنگی از سایر اماکن کمتر است.

وی طرح ترافیک روزانه و افزایش 9 درصدی نرخ آن را بخاطر بازدارندگی و کاستن از مراجعه به مرکز شهر عنوان کرد و گفت: افزایش قیمت فروش طرح ترافیک روزانه در واقع با هدف بازدارندگی است نه نگاه خدماتی.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین حمله پلیس نیجریه به راهپیمایان اربعین حسینی و شهادت 10 تن از آنان را محکوم کرد.

چمران تصویب قانون منع پخش اذان در مساجد شهر قدس از سوی کابینه اسرائیل را تقبیح کرد و گفت: این اقدام نتیجه عکس خواهد داشت.

در نشست امروز گزارش عملکرد شورایاری های تهران قرائت می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار