مدیر آموزش‌وپرورش رودان از بسیج تمامی کارشناسان، مدیران، دهیاران و شوراها به‌منظور شناسایی و جذب بی‌سوادان و تارکان تحصیل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 14 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی این شهرستان با حضور کلیه اعضا به‌منظور پیگیری برنامه‌های جذب و آموزش بی‌سوادان و تارکان تحصیل به میزبانی بخش جغین برگزار شد.
 
احمد رحیمی پور مدیر آموزش‌وپرورش رودان در این نشست با ابراز خرسندی از جذب تارکان تحصیل و بی‌سوادان از آغاز سال تحصیلی تاکنون گفت: با تلاش‌های صورت گرفته 50 نفر از تارکان تحصیل در دوره متوسطه دوم جذب آموزشگاه‌ها شدند که مرحله دوم این طرح نیز از اوایل آذرماه باهدف شتاب بخشی به برنامه جذب و آموزش بی‌سوادان و تارکان تحصیل با همراهی و همکاری شوراها و دهیاران در این شهرستان اجرا می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: به‌منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان در مناطق روستایی تعداد 430 بسته حمایتی شامل پوشاک، لوازم‌التحریر و هزینه کتب درسی در بین دانش آموزان بی‌بضاعت تقسیم شد که این امر موجبات تقویت روحیه دانش آموزان و آسودگی خاطر اولیا را در سال تحصیلی فراهم آورد.
 
مدیر آموزش‌وپرورش رودان خودباوری را رمز موفقیت قشر بزرگ‌سال محروم از سواد عنوان کرد و گفت: اگر محرومان از نعمت سواد خواندن و نوشتن، این امر را یک نقیصه بدانند حتماً برای رفع آن تلاش می‌کنند و در این راه خودباوری و تلاش رمز موفقیت آنان خواهد بود.
 
رحیمی پور خاطرنشان کرد: برنامه جذب بی‌سوادان و تارکان تحصیل در دوره‌های آموزشی و مدارس این شهرستان طبق برنامه زمان‌بندی، باهدف انسداد مبادی بی‌سوادی تا رسیدن به باسوادی کامل در شهرستان رودان ادامه دارد.
 
به گزارش ایسنا، در این نشست که در محل بخشداری جغین برگزار شد، اعضای شورا، دهیاران و مسئولین مدعو به ارائه راهکارهای عملیاتی در خصوص شناسایی و جذب بی‌سوادان و تارکان تحصیل پرداختند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار