وکیل نامه
جوانان بیکار روزی دور هم جمع می شوند و مطالبه گری می کنند/ صدا و سیما در اختیار تندروهای مجلس است/ 500 برابر ظرفیت دولت پروژه ناتمام است/ در قراردادهای خورو خطوط قرمز حفظ شود/ به شورای امنیت ثابت شد که معاملات ایران قانونیست/ نماینده اقلید تسلیت گفت
کد خبر: ۳۲۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 13 November 2016
جوانان بیکار روزی دور هم جمع می شوند و مطالبه گری می کنند
ه گزارش تابناک فارس:نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی جنگ اقتصادی و بیکاری جوانان را بزرگترین تهدید کشور دانست. او گفت: اگر امروز 9 میلیون جوان بیکار در کشور وجود داشته باشد، طی 4 سال آینده هم چهار میلیون جوان بیکار دیگر به این تعداد اضافه شود، این موج از جوان بیکار در کشور ناهنجاری هایی مانند اعتیاد، ناامیدی و فرار مغزها را با خود به به همراه خواهد داشت.
علوی اعتقاد دارد که امریکا و استکبار جهانی فضایی را فراهم کرده تا با استفاده از فضای مجازی جوانان را مدیریت کند، گفت: یک روز به بهانه سالروز بزرگداشت کوروش کبیر و یک روز به بهانه ای دیگر مردم را جمع می کنند و این تجمع ها یک روز به مطالبه خواهی این جوانان تبدیل خواهد شد .
 
صدا و سیما در اختیار تندروهای مجلس است
رجبی،نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به دعوت تشکل سیاسی اسلامی آفتاب در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز حاضر و پس از سخنرانی، به سوالات دانشجویان پاسخ داد.
 ۸۰ درصد فضای صدا و سیما در اختیار اقلیت تندرو مجلس است/در دولت احمدی‌نژاد کسانی بر سر کار آمدند که نابلد بودند/دوره احمدی‌نژاد منجر به شکاف بین مردم و حوزه شد/دانشجوها سیاسی باشند اما وام‌دار احزاب نباشند/دیدگاه‌های اصلاح‌طلبان به رهبری نزدیک است/برای اصلاح طلبان پرونده‌ درست می‌کنند تا از حیز انتفاع ساقطشان کنند/چرا آزادی بیان برای همه نیست/نیازمند ایجاد تحرک اجتماعی توسط جوانان هستیمب/رجام دستاوردی برای کل نظام است/ما تنها کشوری هستیم که  در آن، صدا و سیما اپوزسیون دولت است
 
 500 برابر ظرفیت دولت پروژه ناتمام است
 محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم گفت:در مجلس شورای اسلامی دولت به نیازهای کشور توجه بیشتری کند. وضعیت اقتصادی خوب نیست و تیم دولت باید چابک‌تر شود و قوی‌تر عمل کند.
وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی گفت: تنها راه اجرای پروژه‌های عمرانی، واگذاری به بخش خصوصی است. ۵۰۰ برابر توان و ظرفیت دولت، پروژه زخمی کرده‌ایم. وقتی زمان پروژه طولانی شود، مستهلک خواهد شد.
 
 در قراردادهای خورو خطوط قرمز حفظ شود
نماینده مردم سروستان،کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی گفت:هر نوع عقد قراردادی با شرکت های خودروسازی خارجی باید با حفظ خطوط قرمز نظام همراه باشد.
وی با بیان اینکه عقد قرارداد با شرکت ها و افراد معاند نظام جمهوری اسلامی ایران از نگاه
مجلس و مردم قابل گذشت نیست،گفت:دولت باید تجدیدنظر اساسی در این قراردادهای مشکوک داشته باشد.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:با هر قراردادی که با افراد مشکوک و شرکت های دارای ابهام منعقد شود،برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
 
 به شورای امنیت ثابت شد که معاملات ایران قانونیست
نماینده مردم لارستان گفت:حمایت های حقوقی و قضایی باید انجام شود چون زمانی که تبلیغ می شد که معاملات ما غیرقانونی است در حالی که در مسیر قانونی بودیم. اکنون شورای امنیت پذیرفت که در مسیر قانونی هستیم و وظیفه داریم به حمایت های قضایی و حقوقی اقدام کند که زمینه رهایی آنها فراهم شود چرا که این اقدام در راستای عملی انجام شده که در جهت منافع ملی ماست و خلاف قوانین هم نبوده است.
 
 نماینده اقلید تسلیت گفت
نماینده مردم اقلید درمجلس در پیامی کشته و زخمی شدن تعدادی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مسیر اقلید به یاسوج را تسلیت گفت. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار