نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید روحیه توانمندی، ایجاد تنوع و گسترش کیفیت تولیدات توسط صنعتگران، تولیدکنندگان و کشاورزان تقویت شود.
کد خبر: ۳۲۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 11 November 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری درخطبه های نمازجمعه این هفته یزد یکی از مسائلی مورد تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب را استقلال کشور دانست وافزود: مومن باید مستقل باشد از این رو تولیدکنندگان و صنعتگران باید بیش از همه به این موضوع مهم توجه کنند .
وی اضافه کرد: در همین راستا باید از استعدادهای جوانان کشور، اقتصاددانان و صنعتگران برای حل مشکلات اقتصادی استفاده شود.
آیت الل ناصری خاطرنشان کرد: گسترش این روحیه به همراه بهره گیری از صنایع و امکانات روز و پرهیز از اتکا به خارج، مسیر پیشرفت ایران را هموار می کند.
امام جمعه یزد با تاکید بر برنامه ریزی برای کنترل آسیب های اجتماعی گفت: باید دولتمردان، روحانیون و فرهنگ دوستان برای کاهش آسیب هایی همچون طلاق، بیکاری، اعتیاد، فرار مغزها و تنبلی چاره اندیشی کرده و این کار را با آموزش مسائل دینی و فرهنگی از مهدکودک ها و مدارس شروع کنند.
آیت الله ناصری در خصوص برپایی نمایشگاه مطبوعات نیز اظهار کرد: برای معرفی اهداف انقلاب اسلامی و تعالیم اهل بیت (ع) در خارج از ایران کمتر کار شده بنابراین رسانه های کشور باید به عنوان یک رسالت جهانی این موضوعات را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: باید وزارت امور خارجه و رسانه در کنار افزایش وحدت و همبستگی در داخل زمینه معرفی نقاط مثبت ایران را در جهان فراهم کنند.
امام جمعه یزد همچنین با تسلیت درگذشت جمعی از زائران یزدی در حادثه واژگونی اتوبوس و همچنین اربعین حسینی علیه السلام بر قرائت زیارت اربعین تاکید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار