معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از توزیع حدود 67 هزار بسته لوازم‌التحریر در میان دانش‌آموزان محروم و کم‌بضاعت کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 31 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، مصطفی خاکسار‌‌قهرودی با اشاره به توزیع حدود 67 هزار بسته لوازم‌التحریر در میان دانش‌آموزان محروم و کم‌بضاعت کشور اظهار داشت: از این میان 25 هزار بسته لوازم‌التحریر در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی توزیع شده است.

وی افزود: به جز استان‌های خراسان بزرگ، 42 هزار بسته لوازم‌التحریر شامل 30 هزار بسته لوازم دبستانی و 12 هزار بسته لوازم دبیرستانی، توسط آستان قدس رضوی و همکاری گروه جهادی نبی اکرم‌(ص) در سراسر کشور توزیع شده است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تصریح کرد: حدود 5 هزار 250 بسته لوازم‌التحریر نیز در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد توزیع شده که این بسته‌ها شامل جامدادی، دفتر، مداد، نوشت‌افزار، مداد رنگی و کیف است.

خاکسار‌قهرودی با بیان این مطلب که در این طرح شناسایی دانش‌آموزان بی‌بضاعت عموماً با همکاری ادارات کل آموزش‌ و پرورش و خیریه‌های مردم‌نهاد صورت پذیرفته است، عنوان کرد: حمایت مادی و معنوی امروز ما از کودکان محروم، قطعاً باعث کاهش فقر و معضلات اجتماعی آینده خواهد شد.

وی در پایان از تمام خیران برای همکاری با معاونت امداد آستان قدس رضوی برای کمک‌ و خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان محروم دعوت کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار