کد خبر: ۳۱۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 21 October 2016


به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان و سالروز شهادت دانش آموز بسیجی شهید بهنام محمدی راد از خانواده های موفق و انجمن های برتر شهرستان فردیس تجلیل شدند.

مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان فردیس روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: انجمن های اولیا و مربیان از موثرترین تشکل های مردم نهاد در نظام تعلیم و تربیت در مدارس هستند.

فرشته فهمیده افزود: اگر اولیاء فعالیت های فرزندان خود را زیر نظر داشته و روند پیشرفت آنان را در مسائل آموزشی و تربیتی دنبال کنند، بسیاری از برنامه های تربیتی و آموزشی مدارس بهتر پیش می رود.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از خانواده ها دارای تفکرات خلاق و مشاغل تخصصی اند که باید از این نوع مشارکت آنان در پیشبرد اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت استفاده شود.

مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان فردیس گفت: مشارکت اولیا در مدارس موجب اعتماد به نفس دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی و پرورشی آنها می شود .

فهمیده با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای تحقق اهداف و برنامه های انجمن های اولیا و مربیان در مدارس فردیس افزود: یکی از موثرترین روش ها برای جذب و جلب مشارکت والدین و مربیان مدارس، توسعه انجمن ‏های اولیا و مربیان در تمام مدارس است.

این مراسم به میزبانی مدرسه شاهد شهید بهنام محمدی راد در فردیس برگزار شد، سرود توسط دانش آموزان مدرسه شاهد در وصف شهید بهنام محمدی راد اجرا شد.

در پایان از 5 مدرسه کشوری و 12 مدرسه استانی و 25مدرسه منطقه آموزش وپرورش شهرستان فردیس با اهداء جوایز تجلیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار