جانشین نمایده ولی فقیه در سپاه:
امروز سنگ‌هایی که کودکان در فلسطین به سمت مزدوران رژیم صهیونیستی پرتاب می‌کردند، به موشک‌ تبدیل شده و کسانی که ادعای مالکیت نیل تا فرات را داشتند، متوحش شده اند.
کد خبر: ۳۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 05 May 2015

به گزارش تابناک – البرز: همایش بزرگداشت روز معلم و همچنین هفته عقیدتی – سیاسی در سپاه امام حسن مجتبی (ع) ظهر امروز برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در این همایش طی سخنانی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه‌ای به نام جبهه انقلاب اسلامی تشکیل شد و در برابر جبهه استکبار جهانی قرار گرفت.
وی افزود: در طول تاریخ همواره جبهه‌های حق و علیه باطل در برابر هم قرار داشتند و امروز نیز حق و باطل در نبرد مداوم جبهه انقلاب اسلامی و جبهه استکبار جهانی نمود دارد.
این مسئول افزود: برخی تصور می‌کنند که نبرد حق و باطل تمام می‌شود، اما بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و متن صریح کلام الله مجید، تا زمان ظهور امام عصر (عج) این نبرد ادامه داشته و در عصر حضور نیز حضرت ولیعصر (عج) رهبری جبهه حق را بر عهده می‌گیرند.
حاجی صادقی به نقش جمهوری اسلامی در تشکیل جبهه انقلاب اسلامی و تاثیر آن در جبهه استکبار اشاره کرد و گفت: جبهه استکبار یک کشور نیست و کشورهایی که در این جبهه قرار دارند، می‌دانند که با حضور جبهه انقلاب مرگ تدریجی آنها فرارسیده است.
وی بیان داشت: اعضای جبهه استکبار نیز به این نتیجه رسیده‌اند که انقلاب اسلامی موجب مرگ تدریجی آنها می‌شود و به همین دلیل مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
جانشین نماینده ولی ‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط جهان را نگاه کنید و ببیند که مقامات کشورهای استکباری به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز برای یک سفر ساده هم مجبور به استفاده از تیم‌های امنیتی گسترده هستند، چرا که از اعتراضات مردمی هراس دارند.
حاجی صادقی اظهار داشت: امروز سنگ‌هایی که کودکان در فلسطین به سمت مزدوران رژیم صهیونیستی پرتاب می‌کردند، به موشک‌ تبدیل شده و کسانی که ادعای مالکیت نیل تا فرات را داشتند، متوحش شده و موجودیت آنها به خطر افتاده است.
وی تاکید کرد: غربی‌ها می‌دانند که دیگر انقلاب اسلامی را نمی‌توانند منهدم و نابود و ساقط کنند، به همین دلیل می‌گویند حداقل کاری کنیم که حرکت آنها را کند شده و از گسترش تفکر انقلابی در سراسر جهان جلوگیری کنیم.
این مسئول تصریح کرد: مهمترین توطئه استکبار علیه انقلاب اسلامی این است که مردم را از دین دور کرده و تئوری شوم اسلام سکولار را در ممالک اسلامی پیاده کنند.
حاجی صادقی در پایان گفت: این توطئه شوم نیز به طور قطع با شکست روبه‌رو شده و حق در برابر باطل به پیروزی می‌رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار