کد خبر: ۳۱۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 17 October 2016


شهردار کرج با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ‌های مکانیزه کرج تا ۵۰۰ خودرو افزایش می‌یابد، گفت: با احداث پارکومترهای هوشمند در سطح شهر حدود ۳۰ هزار پارکینگ در شهر تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی ترکاشوند در مراسم افتتاح نخستین پارکینگ مکانیزه کرج که ظهر امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصوبات خوبی در دوره چهارم شورا انجام شد که یکی از آنها نخستین پروژه پارکینگ مکانیزه در کرج بود.

وی با تاکید بر مصوب کردن اخذ جرایم پارکینگ یا عوارض آن در حساب خصوصی عنوان کرد: شهرداری کرج به عنوان مدیر اجرایی شهر اجازه ندارد ریالی را از این حساب خارج از تامین پارکینگ هزینه کند.

ترکاشوند با اشاره به اینکه ظرفیت پارکینگ‌های مکانیزه کرج تا 500 خودرو افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: با احداث پارکومترهای هوشمند در سطح شهر حدود 30 هزار پارکینگ در شهر تامین می‌شود.

شهردار کرج با اشاره به موضوع باغ سیب که یک میراث گرانبها برای استان تلقی می‌شود، ادامه داد: با توافقات انجام شده با وزارت راه‌ و شهرسازی و شخص وزیر قرار شد معوض باغ سیب پرداخت شود.

ترکاشوند با توجه به سفر استانی ریاست‌جمهوری به استان البرز تصریح کرد: باغ سیب در ظاهر یک باغ است ولی براساس اسناد و مدارک دارای 1500 قطعه زمین است که قرار است در این سفر معوض آن به بنیاد مستضعفان پرداخت و صد در صد آن حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار