مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌ جنوبی:
مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی گفت: بیش از 70 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
کد خبر: ۳۱۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 15 October 2016
حسین خوبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بیمه سلامت استان تعداد ۵۳۰ نفر از بیماران خاص استان را تحت حمایت خود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵۳۰ هزار نفر از مردم استان که شامل ۷۲ درصد از جمعیت استان است، زیر چتر حمایتی بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بیان کرد:  آمار بیمه‌شدگان این اداره کل به تفکیک در صندوق بیمه روستایی نزدیک به 388 هزار نفر، در صندوق بیمه کارمندی نزدیک به 72 هزار و 500 نفر و در صندوق بیمه سلامت همگانی نزدیک به 57 هزار نفر است.

خوبان عنوان کرد: در صندوق سایر اقشار نزدیک به 13 هزار و 500 نفر بیمه شده تحت پوشش قرار دارد و این اداره کل حدود 530 نفر از بیماران خاص استان را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: دهیاران در روستاها ارتباط نزدیکی با مردم دارند که می‌توانند بهترین گزینه برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در زمینه مباحث بیمه‌ای باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یادآور شد: بیماران خاص تحت حمایت بیمه سلامت استان دارای دفترچه  بیمه رایگان هستند و داروها و لوازم مصرفی مربوط به بیماران خاص، بیماران دیالیزی، هموفیلی و تالاسمی رایگان است.

خوبان خاطرنشان کرد: بیمه‌شدگان کارمندی توجه داشته باشند در صورت رفتن به مرخصی بدون حقوق، انفصال از خدمت و ازدواج فرزندان تحویل دفترچه بیمه در کمترین زمان به اداره بیمه سلامت الزامی است تا بیمه شده مشمول بدهی نباشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار