مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان پاوه:
یک نیکوکار پاوه ای ۲۶۰ قواره پارچه کت و شلوار محلی(کوا پانتول) به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) شهرستان پاوه هدیه کرد.بیش از ۴۸۰ میلیون کمک هزینه تحصیل در سال تحصیلی گذشته به دانش آموزان پاوه ای پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۱۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 13 October 2016


لقمان انفرادی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه افزود:با بیان اینکه هرساله در ابتدای سال تحصیلی جدید نیکوکاران با هدف تامین هزینه های تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند به یاری کمیته امداد می شتابند گفت: یکی از خیران پاوه ای در نخستین روزهای سال تحصیلی سال جاری بیش از ۲۶۰ قواره پارچه کت و شلوار محلی(چوخورانک) به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این شهرستان اهدا کرد.

وی با بیان اینکه کمک این نیکوکار بین دانش آموز پسر تحت حمایت پاوه ای شاغل به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شده است افزود: ارزش این پارچه های اهدایی نزدیک به ۸۰ میلیون ریال بوده است و هزینه دوخت پارچه های اهدایی این خیر از سوی کمیته امداد تامین خواهد شد.

انفرادی یادآور شد: همچنین پیش از این در آستانه سال تحصیلی ۹۵-۹۶ یکی دیگر از خیران نیک اندیش پاوه ای به تمامی دانش آموزان مددجو تحت حمایت در این شهرستان بسته های نوشت افزار به ارزش ۳۱۱ میلیون ریال اهدا کرد.

وی با بیان اینکه ۶۵۰ دانش آموز نیازمند در شهرستان پاوه جهت تامین هزینه های تحصیل خود در سال تحصیلی جدید نیازمند مساعدت خیران نیک اندیش هستند، گفت: بیش از ۴۸۰ میلیون کمک هزینه تحصیل در سال تحصیلی گذشته به دانش آموزان پاوه ای پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان پاوه با تاکید بر اینکه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد علی رغم فقر و محرومیت شدید در تحصیل خود کوشا و موفق هستند اظهار امیدواری کرد: نیکوکاران با حمایت از این دانش آموزان، آنان را جهت اخذ مدارج بالای علمی کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار