کد خبر: ۳۱۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 11 October 2016


نائب رئیس اول اتاق اصناف البرز با بیان اینکه اتاق اصناف از موکب این استان در ایام اربعین در کربلا حمایت می‌کند، گفت: مراسم عزاداری سالار شهیدان از طرف اتاق اصناف از ۲۷ مهرماه به مدت ۳ شب در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود.

بهروز حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه اصناف از قدیم در مراسم‌ مذهبی همواره حضور داشته‌ است، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مدیریت و حمایت مالی هیئات مذهبی در سطح شهر به عهده اصناف است.

نائب رئیس اول اتاق اصناف البرز با بیان اینکه اتاق اصناف و اتحادیه‌های زیرپوشش مراسمی در دهه دوم ماه محرم در کرج برگزار می‌کند، افزود: این مراسم از 27 مهرماه به مدت 3 شب در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود. اصناف بدون دریافت نقدی از محل درآمدهای اتاق یا اتحادیه‌ها این مراسم را برگزار می‌کند.

حصاری با اشاره به اینکه در ایام ماه محرم‌الحرام تمام مایحتاج هیئات مذهبی به راحتی قابل دسترس و تهیه است، ادامه داد: در حال حاضر سکون و آرامشی در بحث قیمت‌ها بر بازار حکم فرما است و کمبودی در بازار در این راستا وجود ندارد. در حال حاضر هیئات مذهبی برای تهیه مایحتاج خود مشکلی ندارند.

نائب رئیس اول اتاق اصناف البرز با بیان اینکه بحث قیمت‌گذاری برنج در راستای سیاست‌های کلان دولت است، افزود: دولت به جهت حمایت از تولیدات داخلی سعی در جلوگیری از ورود بی‌رویه برنج دارد.

حصاری با اشاره به اینکه با رصدهای انجام شده در حال حاضر با توجه به وجود برنج‌های وارداتی که از قبل وارد کشور شده و هم تولیدات داخلی، برنج در دسترس مردم قرار دارد، ادامه داد: شوکی که در حال حاضر به قیمت برنج وارد شده، لحظه‌ای بوده و این قیمت بعد از این ایام که مصرف برنج بالاتر است، تعادل پیدا می‌کند.

نائب رئیس اول اتاق اصناف البرز با اشاره به اینکه اتاق اصناف البرز از موکب استان البرز در ایام اربعین در کربلا حمایت می‌کند، بیان کرد: اتاق اصناف در بحث نیروی انسانی، مالی و تجهیزات در موکب عزاداری امام حسین(ع)‌ در ایام اربعین در کربلای معلی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف البرز یک سردخانه سیار در طول مدت مراجعت و بازگشت زوار به مراسم اربعین در کربلا معلی در اختیار موکب به جهت نگهداری مواد فاسدشدنی قرار می‌دهد، اظهار داشت: یک تانکر آب 10 هزار لیتری و وسائل و مایحتاج دیگر در اختیار موکب از سوی اتاق اصناف البرز قرار داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار