معاون‌ جوانان هلال احمر کرمانشاه
معاون‌ جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طرح «ارمغان مهر» همزمان با سراسر کشور از اول مهر تا پایان مهر ماه در سطح استان کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۰۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 06 October 2016

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،کیومرث ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با بیان اینکه طرح ارمغان مهر در سطح مدارس استان اجرا می‌شود، اظهار داشت: براساس این طرح دانش‌آموزان با هماهنگی اولیا و مربیان لوازم‌التحریر و وسایل آموزشی متناسب با دانش‌آموز را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا می‌کنند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به برپایی چادرهای ارمغان مهر در سطح استان عنوان کرد: در سطح مهدهای کودک کانونی با عنوان غنچه‌های هلال احمر برپا شده که کودکان اسباب بازی‌های خود را به این کانون اهدا می‌کنند تا در اختیار کودکان بی‌بضاعت قرار گیرد.

ویسی از فعالیت بیش از 180 دانش‌آموز فعال در کانون‌های دانش‌آموزی هلال احمر در سال گذشته خبر داد و گفت: کانون‌های دانش‌آموزی از گذشته در سطح مدارس استان فعال بوده که معاونت جوانان سازمان هلال احمر با جدیت به دنبال احیای دوباره این کانون‌هاست.

وی با اشاره به فعالیت 19 کانون دانش‌آموزی در سطح استان و ارتقای آن‌ها به 28 کانون تا پایان امسال افزود: 220 واحد آموزشی در زمینه امداد و نجات به صورت عام‌المنفعه و با هدف ارتقای آگاهی دانش آموزان تحت آموزش هلال احمر قرار گرفته است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از تشکیل هیئت جوانان علی اکبر(ع) خبر داد و بیان کرد: این هیئت در سازمان هلال احمر تشکیل شده است و اعضای آن جوانان فعال در کانون‌های هلال احمر هستند که در طول دهه محرم به عزاداری و نوحه خوانی می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار