از سوی فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام شد؛
متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 40 فقره سرقت منزل و خودرو در کل کشور اعتراف کردند و گفتند بیشترین طعمه‌های خود را از بین خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی و بازدارنده انتخاب می‌کردیم.
کد خبر: ۳۰۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴ 03 November 2016
 فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به متلاشی شدن باند سارقان منزل و خودرو در استان زنجان گفت: اعضای باند سارقان خودرو با ۴۰ فقره سرقت در استان زنجان دستگیر شدند.

سردار علیرضا صالحی اظهار داشت: در پی وقوع سرقتهای متعدد منزل و خودرو در سطح شهرستان زنجان و اعلام شکایت تعدادی از مالباختگان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با بررسی صحنه‌های وقوع جرم و مکانهایی که بیشترین سرقتها انجام می‌شود گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس خود را در این مناطق گسترش داده و با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی موفق شدند پس از چند روز کار اطلاعاتی سارقان این سرقتها را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد سرقتها توسط اعضای یک باند حرفه‌ای صورت می‌گیرد، تصریح کرد: پس از شناسایی اعضای این باند در چند عملیات غافلگیرانه چهار عضو اصلی این باندها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 40 فقره سرقت منزل و خودرو در کل کشور اعتراف کردند و گفتند بیشترین طعمه‌های خود را از بین خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی و بازدارنده انتخاب می‌کردیم.

سردار صالحی در ادامه افزود: صحنه‌های سرقتها با راهنمایی متهمان بازسازی و کلیه شکات نیز شناسایی شدند و تحقیقات جهت کشف سایر جرائم احتمالی کماکان ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه تا کنون از این باند 40 فقره سرقت کشف شده است به شهروندان بویژه مالکان خودروها توصیه کرد: برای پیشگیری از وقوع سرقت وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و خودرو خود را در نقاط خلوت و تاریک پارک نکنند .
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار