کد خبر: ۳۰۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 03 October 2016


رئیس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه در اتاق اصناف البرز در زمینه پوشاک جلسات متعددی برگزار شده است، گفت: در همین راستا بسیاری از مانتوها و مانکن‌های نامناسب جمع‌آوری شده است و این طرح ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمید کریمی در همایش پلیس، امنیت، اصناف که به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: امنیت در حال حاضر در اصناف با تلاش نیروی انتظامی، اماکن، پلیس اطلاعات امنیت و اتاق اصناف استان البرز وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه با بستن، گرفتن و پلمب کردن مشکلات حل نمی‌شود، افزود: باید در ایجاد امنیت در بین اصناف ابتدا از اقدامات پیشگیرانه و گفتمان استفاده کرد و در نهایت اگر واحد صنفی تاثیرپذیر نبود، با او برخورد قاطع شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور در موقعیت خاصی قرار داریم، افزود: باید در این وضعیت در کشور یکی شد و برادرانه برای برطرف‌کردن مشکلات، در استان اقدام کرد.

کریمی با بیان اینکه جامعه اصناف بزرگ است، ادامه داد: می‌توان از جامعه اصناف در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در اتاق اصناف البرز در زمینه پوشاک جلسات متعددی برگزار شده است، گفت: در همین راستا بسیاری از مانتوها و مانکن‌های نامناسب جمع‌آوری شده است و این طرح ادامه دارد.

رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه تعدادی از واحدها نیز برخلاف جمع زیادی از فروشندگان لباس و پوشاک قانون را رعایت نمی‌کنند، عنوان کرد: تعداد زیادی از واحدهای پوشاک در زمان اجرای طرح تشویق شدند، اما به دلیل عدم رعایت قوانین درباره تعدادی از واحدها قانون اجرا شد.

کریمی با اشاره به اینکه دست همه اصناف و فروشندگان قانون‌مدار را می‌بوسم، تاکید کرد: در اجرای قانون با احدی تعارف نداریم و تنها به دنبال اجرای قانون هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار