زنگ ملی جشن‌ عاطفه‌ها با حضور قائم‌مقام معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی در قم نواخته شد.
کد خبر: ۳۰۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 01 October 2016
به گزارش تابناک قم، مراسم ملی جشن عاطفه‌ها ظهر امروز با حضور مهدی بلوکات قائم مقام معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی و حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در مدرسه راهنمایی شهید رجایی قم برگزار شد.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم با اشاره به اهمیت کمک به دانش‌‌آموزان بی‌بضاعت گفت: آنچه در توان داریم کمک می‌کنیم تا دانش‌آموزان در دوران تحصیل خود دچار مشکل نشوند.

حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در ادامه این مراسم با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها برانگیختن عاطفه‌ها و دوست داشتن‌ها است،‌ گفت: در قالب این جشن به کسی که نیازمند است، کمک می‌شود و در چنین جشن‌‌هایی، حس دوست داشتن و علاقه و کمک به دیگران در انسان تقویت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ معلمان و والدین باید دانش‌آموزان را به انجام چنین اموری تشویق کنند تا به دیگران کمک کنند، ‌این صفت انسان‌های بزرگ جامعه است، چنین انسان‌هایی همیشه زنده هستند.

مهدی بلوکات، قائم مقام معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه مخاطب این برنامه دانش‌آموزان سراسر کشور هستند، گفت: جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول آن 25 شهریور امسال بود که 210 میلیارد ریال حاصل کمک‌های مردمی بود که نسبت به مرحله اول سال گذشته 16 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد:‌ استان‌های آذربایجان شرقی، فارس و خراسانی رضوی در صدر استان‌هایی بودند که به ما در راستای خدمت‌رسانی به دانش آموزان کم بضاعت کمک کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار