کد خبر: ۳۰۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 27 September 2016

رئیس موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی تولید هفت واکسن از ۹ واکسن مهم انسانی و ریشه کنی فلج اطفال در ۱۵ سال اخیر را نتیجه سالها همت این موسسه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حمید کهرام در آیین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان البرز که با حضور استاندار شامگاه دوشنبه در سالن زنده یاد پروفسور میرشمسی موسسه رازی برگزار شد، با قدردانی از سال ها کار و تلاش بازنشستگان، اظهار کرد: کشورمان امروز با تلاش سال های گذشته این عزیزان ساخته شده و در آینده نیز به دست توانای جوانان این مرز و بوم به شکوفایی ادامه خواهد داد.

وی خطاب به بازنشستگان گفت: هر یک از شما در طول دوران اشتغال در مسئولیت های مختلف، برای آبادی این سرزمین با جان و دل خدمت کردید و اکنون وظیفه ما قدردانی از زحمات شما و تکریم تان است.

رئیس موسسه رازی از دانشمندان و محققان نسل های پیشین این موسسه یاد کرد و ادامه داد: آنان هم مانند افرادی که امروز به کسوت بازنشستگی آراسته شده اند، سال های متمادی در مسیر پویایی و بالندگی ایران عزیز گام برداشتند.

وی ضمن بیان گوشه ای از فعالیت های گسترده و حیاتی این مرکز مهم افزود: این موسسه از بزرگترین مجموعه های مرتبط با امر سلامت در کشور است که در استان البرز واقع شده و پیچیده ترین واکسن ها را تولید می کند.

تکریم بازنشستگان موجب امیدواری جوانان می شود

کهرام تولید هفت واکسن از ۹ واکسن مهم انسانی، ریشه کنی فلج اطفال در ۱۵ سال اخیر، بی نیازی به واردات واکسن های متنوع، نقش پیشگیرانه واکسن ها در ابتلای انسان و دام به انواع بیماری ها و غیره را نتیجه سال ها همت، غیرت و تلاش بزرگانِ بازنشسته ای در موسسه رازی عنوان کرد که دوشادوش سایر افراد برای عمران و استقلال کشورمان تلاش کردند.

رئیس موسسه رازی به کارهای بسیار بزرگ انجام شده در این موسسه و آثار مثبت این اقدامات در حفظ سلامت جامعه و تامین امنیت غذایی کشور اشاره کرد که حاکی از عملکرد مثبت این مجموعه در انجام رسالت و عمل به وظایف خویش است.

وی در عین حال تاکید کرد: موسسه رازی به واسطه بیش از ۹ دهه فعالیت، نیازمند نوسازی است و امیدواریم در برنامه پنج ساله این مهم به نتیجه برسد.

کهرام حمایت کامل از کانون بازنشستگان موسسه را وظیفه خود دانست و بر تکریم و محترم شمردن آنان تاکید کرد و افزود: این کار جوانان را برای کار و کوشش با انگیزه تر می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار