کد خبر: ۳۰۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 25 September 2016


وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: دولت تلاش کرده چابک‌سازی را پیگیری کند و دست از تصدی‌گری برداشته و امور غیر امنیتی را به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود واعظی در جلسه تودیع و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام که ظهر امروز با حضور سید حمید طهایی استاندار البرز و عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برخوردار است.

وی افزود: سه سال قبل فرودگاه پیام و منطقه وضعیت خوبی نداشت و در این مدت کارهای زیادی انجام شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از صادق عابدین سرپرست شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه پیام، بیان کرد: شرط من مدیریت نیروی بومی برای مدیریت این منطقه و سکونت در کرج بود و کسی مدنظر بود که احساس تعلق خاطر داشته باشد.

واعظی گفت: با جمع‌بندی با استاندار و نمایندگان در مورد زرندی اتفاق‌نظر پیدا کردیم و قرار شد که وی به این سمت منصوب شود و از طرف دیگر ایشان مدیرکل صنایع و مدیرکل فن‌آوری اطلاعات البرز بوده است.

وی با بیان اینکه زرندی با قرآن انس دارد و این فاکتور مهمی برای مدیریت است، گفت: بسیار خوشبین هستم که با کمک جدی استاندار توانستیم فضا را برای توسعه ایجاد کنیم.

واعظی با بیان اینکه از ظرفیت‌های نمایندگان برای پیشبرد اهداف مورد نظر باید استفاده شود، ادامه داد: نگاه من به این مجموعه این است که احساس دین برای فعال‌کردن مجموعه پیام در استان دارم و هیچ قسمتی از درآمد این مجموعه در غیر از اینجا هزینه نمی‌شود.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه به مجموعه پیام نگاه توسعه‌ای دارم، عنوان کرد: سیاست توسعه‌ای در مورد مجموعه پیام باید ادامه یابد و از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی گفت: رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این استان با توجه به توسعه جمعیت باید با سرعت و رشد بیشتری پیش رود و‌ نگاه و برنامه‌ریزی به البرز باید با دیگر استانها متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه سیاست دولت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است، گفت: دولت تلاش کرده چابک‌سازی را پیگیری کند و دست از تصدی‌گری برداشته و امور غیر امنیتی را به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار کند.

واعظی با بیان اینکه بخش خصوصی باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد، گفت: سیاست استاندار البرز نیز همین است.

وی با بیان اینکه فرودگاه پیام باید نقطه اتکای استان باشد، گفت: از ظرفیت‌های این مجموعه باید برای صادرات محصولات و تولیدات استان استفاده شود تا بتوان ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کرد. این مجموعه در حال حاضر ظرفیت سرمایه‌گذاری را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار