کد خبر: ۳۰۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 24 September 2016


امام جمعه چهارباغ گفت: اقتدار نظامی ایران برای همگان مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام و المسلمین قادر محمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات موفق شد در بسیاری از عملیات‌ها پیروز باشد.

وی ادامه داد: دشمن در آن زمان تصور می‌کرد که می‌تواند ایران را در مدت زمان کوتاهی نابود کند و به اهداف شوم خود برسد اما اقتدار، ولایتمداری، ایمان و از خودگذشتگی جوانان در آن زمان سبب شد تمام توطئه‌های شوم دشمنان از بین برود و به خودشان بازگردد.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه امروز قدرت نظامی ایران بسیار ارتقا یافته و کسی جرأت تعرض به کشور را ندارد، خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی ایران از مهمترین عواملی است که سبب عدم تجاوز دشمن به کشور می‌شود.

محمدی در ادامه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور نیز در دست دشمن نماند، افزود: این یک کارنامه درخشان و بی‌نظیر از دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی گفت: امروز باید با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز در حفظ آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام کوشا باشیم و نوجوانان و جوانان امروز را با این اهداف مأنوس سازیم.

امام جمعه چهارباغ شهادت‌طلبی، ایثار،‌ از خودگذشتگی، ولایتمداری را از مهمترین خصایص اخلاقی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با تقویت روحیه بسیجی و ولایتمداری زیباترین حماسه را در تاریخ رقم زدند.

محمدی اقتدار، پیشرفت و آزادگی امروز کشور را مرهون خون شهدایی دانست که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشن داشتی در جبهه ها حاضر شدند و جان خود را فدا کردند.

وی در ادامه سخنان خود به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری به‏ صراحت، لازمه رفع تهدیدهای نظامی را اقتدار روزافزون نیروهای مسلح دانستند.

امام جمعه چهارباغ افزود: ایشان تأکید داشتند که در طول سال‏‌های گذشته گاهی اوقات سخنانی از جانب برخی مسؤولان مطرح شده مبنی بر این‏که رفع تهدید نظامی و جنگ به ‏دلیل فلان اقدام بوده است، در حالی‏که این سخنان صحیح نیست، زیرا تنها عامل رفع تهدید نظامی، «اقتدار دفاعی و نظامی» و «ایجاد ترس و رعب در دشمن» بوده و خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار