کد خبر: ۳۰۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 24 September 2016


مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: 84 هزار و 633 دانش آموز فردیسی در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه ای، کار و دانش و غیرانتفاعی این شهرستان سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.

به گزارش ایرنا،فرشته فهمیده روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس در هنرستان دخترانه سعدی شهرستان فردیس افزود: فردیس سال گذشته حدود 73 هزار دانش آموز داشت که در سال تحصیلی جدید تعداد دانش آموزان این شهرستان به 84 هزار و 633 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: این آمار دانش آموزی به غیر از پیش دبستانی، بزرگسالان و آموزش از راه دور است.

وی اظهار داشت: درقالب پروژه مهر کار ساماندهی معلمان و آماده سازی مدارس این شهرستان همراه با برنامه ریزی و نظارت لازم برای شروع به موقع سال تحصیلی انجام گرفته است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس که تقارن با بازگشایی مدارس همزمان شده است یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و افزود: امنیت و آسایش امروز خود را مدیون خون 36 هزار نوجوانی که با گام های بلند در هشت سال دفاع مقدس امروز را برای ما ساختند تا آزادانه در کنار هم بنشینیم و روز بازگشایی مدارس را جشن بگیریم.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: در سنگر علم و دانش و با الگو قرار دادن رزمندگان اسلام و پاسداری از خون شهیدان باید گام های بلند برداریم.

فهمیده افزود: آموزش و پرورش دستگاه بسیار مهم ، انسان ساز و فرهنگ سازی است که وظیفه خطیری در راستای فرهنگ سازی اسلامی دارد و در جامعه نقش بسزایی در توسعه کشور عهده دار است.

اجرای سرود و به اهتزار در آوردن پرچم ایران ،اجرای حرکات رزمی توسط روژین علی کرمی، و نواختن زنگ مهر و مقاومت توسط مسئولان فردیس از دیگر برنامه های بازگشائی مدارس در این شهرستان بود.

در پایان مراسم از دانش آموزان شهرستان که فردیس دارای رتبه های برترکشوری و قهرمانی در رشته های علمی،قرآنی و ورزشی بودند تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار