در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج که در فرهنگسرای الغدیر شهر تبریز برگزار شد هنرمندان لرستانی موفق به کسب سه عنوان شدند.
کد خبر: ۲۹۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 22 September 2016

به گزارش تابناک لرستان، در مراسم اختتامیه این جشنواره که شب گذشته در فرهنگسرای الغدیر شهر تبریز برگزار شد هنرمندان لرستانی موفق به کسب سه عنوان شدند.

"طهمورث آشناگر" در بخش نقاشی و "فرزانه عالیخانی" در بخش نگارنگری اول شدند و "علی‌رضا معظمی گودرزی" در بخش گرافیک به عنوان سوم دست یافت.
نتایج کلی جشنواره:
در بخش گرافیک، فرزانه بیگی از خراسان شمالی، حسن جمشیدی از اصفهان و علیرضا معظمی گودرزی از لرستان عناوین نخست تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش نقاشی، طهمورث آشناگر از لرستان عنوان نخست و محسن حسینی از یزد و هومن ارباب مجنی از گلستان به طور مشترک عنوان دوم و محمدعلی نادری از بوشهر و آقای حمید فرجی از مرکزی به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند و همچنین از فاطمه محمدی از چهارمحال و بختیاری و مریم السادات موسوی از آذربایجان شرقی نیز قدردانی شد.
در بخش کاریکاتور، علیرضا پاکدل از خراسان جنوبی، طاهر شعبانی از همدان و جابر اسدی از آذربایجان شرقی به ترتیب حائز رتبه های نخست تا سوم شدند و بنا بر اعلام داوران از ندا تنهایی مقدم از آذربایجان شرقی نیز قدردانی شد.
در بخش نگارگری، فرزانه عالیخانی از لرستان، سمانه فاجانی از تهران و فریبا منوچهری گلجو از همدان به ترتیب به رتبه‌های نخست تا سوم رسیدند و از زهرا خشنود از مازندران تقدیر شد.
در بخش دیگری از این آئین تجلیل و بنابه اعلام داوران، علی بحرینی از بوشهر، شبنم کسایی و معصومه شمشیری هردو از آذربایجان شرقی، یاور بالسینی از تهران و کریم فزونی از گلستان برگزیدگان کارگاه عملی نقاشی شناخته شدند.
در کارگاه عملی کارتون و کاریکاتور، سعید جوانمرد از بوشهر، اکبر تراب پور و محمود نظری هردو از همدان، احسان چراغی از قم و آیت نادری از اصفهان برگزیدگان این کارگاه معرفی شدند.
در کارگاه عملی نگارگری نیز عبدالرسول شریفی از کهکیلویه و بویراحمد، عصمت محمدی از مرکزی و رضوان عرب از گلستان برگزیدگان این بخش شناخته شدند.
یاسر عبدی از مرکزی، مرضیه شاکر از یزد و محمدحسن تفتی از یزد نیز به عنوان برگزیدگان کارگاه عملی گرافیک انتخاب شدند.
همچنین در بخش ویژه این آیین، از سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر خانه کاریکاتور ایران به خاطر فعالیت پرتلاش در بخش کاریکاتور تجلیل شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: هنرمندان ، بسیج ، جشنواره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار