کد خبر: ۲۹۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 20 September 2016


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات فرمانده معظم کل قوا درباره ضرورت افزایش توان دفاعی کشور، فصل‌الخطاب است.

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها و ناجوانمردی‌ها از داخل و خارج کشور روبه‌رو بوده است.

وی افزود:‌ روزی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به دنبال تحریک اقوام و قومیت‌ها بوده و می‌خواستند پرچم تجزیه‌طلبی را در کشور بلند کنند، روز دیگر دست به اسلحه برده و بزرگان انقلاب و افراد مورد اعتماد ملت را ترور کردند و در نهایت نیز جنگی نابرابر و هشت ساله را علیه ما تدارک دیدند.

نماینده مردم کرج در خانه ملت تصریح کرد: تمام این توطئه‌ها با هدایت‌های ولایت و اتحاد و وحدت مردم خنثی شد و حتی در جنگ تحمیلی و در حالی که چهل کشور از ارتش متجاوز رژیم بعث عراق حمایت می‌کرد، نتوانستند یک وجب از خاک کشورمان را تصاحب کنند.

اکبریان گفت: هر روز که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشتوانه حمایت مردم و درایت و بصیرت ولایت مقتدرتر از گذشته می‌شود و به طور قطع امروز توان دفاعی کشورمان صدها برابر بیشتر از دوران دفاع مقدس است.

وی بیان داشت: به همین دلیل است که می‌بینیم عده‌ای می‌گویند ما چه نیازی به حمایت از مقاومت اسلامی داریم و یا روز دیگر می‌گویند نیازی به افزایش قدرت دفاعی نیست و اصلا موشک را می‌خواهیم چه کار کنیم!

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی که از فرماندهان دوران دفاع مقدس است، افزود: این افراد فراموش کردند روزهایی که دشمن به خاک کشورمان حمله کرده بود و شرق و غرب جهان به ارتش متجاوز عراق سلاح می‌داد و در مقابل حتی سیم‌خاردار به ما نمی‌فروختند و حتی نفت از ما نمی‌خریدند تا پول نداشته باشیم از خودمان دفاع کنیم.

اکبریان با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام عظمای ولایت در دیدار با شرکت‌کنندگان همایش سراسری فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌ اظهار داشت: رهبر عظیم‌الشان انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا در این دیدار به صراحت تاکید فرمودند که این حرف‌ها غلط است.

وی افزود: معظم‌له تاکید فرمودند که باید توان دفاعی کشورمان تقویت شود و این فرمایشات یک امر شرعی و یک فرمان صریح از سوی فرمانده کل قوا بوده و در حقیقت فصل‌الخطاب است.

اکبریان در پایان گفت: مردم نگران نباشند و تا زمانی که از رهبری با درایت و با بصیرت بهره‌مند هستیم، احدی توان خدشه‌ وارد کردن و تضعیف توان دفاعی ایران اسلامی را نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار