رئیس آموزش و پرورش نوسود:
رئیس آموزش و پرورش نوسود گفت: بیش از ۲ هزار جلد کتاب توسط موسسه خیریه مهر گیتی تهران به مدارس منطقه نوسود اهداء گردید.
کد خبر: ۲۹۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 18 September 2016








میلاد یوسفی- تابناک کرمانشاه؛ منصور وهابی با اعلام این خبر گفت: موسسه خیریه مهر گیتی مؤسسه ای غیر دولتی و نیکوکارانه (یاری رسان) متشکل از واحدهای مختلف با هدف ارتقاء مسائل فرهنگی در مناطق محروم و نیازمند و حمایت مادی، معنوی و فرهنگی از دانش آموزان مستعد و محروم در مناطق مختلف کشور است. 
وهابی با بیان اینکه رسیدگی به ایتام و مستمندان، امور فرهنگی و آموزشی و امور بهداشت و درمان از دیگر رویکردهای این موسسه خیریه است، افزود: بیش از یکصد نفر از دانش آموزان بی بضاعت منطقه در تمامی دوره های تحصیلی تحت پوشش این موسسه می باشند که ماهیانه در مجموع مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیون ریال توسط موسسه مهر گیتی به حساب دانش آموزان نیازمند منطقه واریز می شود.
وی اظهار کرد: موسسه مهر گیتی علاوه بر این در سال گذشته ۱۰ دستگاه کامپیوتر دست دوم (سالم) را جهت استفاده دانش آموزان در مدارس روستایی به آموزش و پرورش نوسود اهدا کرد.
رئیس آموزش و پرورش نوسود گفت: در آخرین اقدام این موسسه بیش از ۲ هزار جلد کتاب در زمینه مختلف آموزشی و کمک درسی، علمی، فرهنگی، دینی و... به دانش آموزان منطقه نوسود اهداء نموده است.
منصور وهابی در پایان با تقدیر از اقدامات مثبت و خیرخواهانه موسسات خیریه شهرستان و همچنین موسسه خیریه مهر گیتی، خواستار توجه جدی موسسات خیریه به دانش آموزان مستعد و نیازمند شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار