قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد در نقاط مختلف استان گرد هم آمدند تا با زمزمه دعای پرفیض عرفه از پروردگار طلب بخشش و عفو کنند.
کد خبر: ۲۹۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 11 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد در نقاط مختلف استان گرد هم آمدند تا با زمزمه دعای پرفیض عرفه از پروردگار طلب بخشش و عفو کنند.

اعضا کاروان های راهیان نور نیز امروز از سراسر میهن اسلامی خود را به مناطق عملیاتی قلاویزان، نقطه ایثار شهرستان مرزی مهران و یادمان شهدای شرهانی در شهرستان دهلران رسانده اند تا زمزمه های عارفانه شان در فضایی معنوی در آسمان این مناطق به نجوای عاشقانه حجاج در صحرای عرفات بپیوندد.

شرکت کنندگان با حضور در این اماکن مقدس و معنوی که قدمگاه شهدای دفاع مقدس است به عشق سرور و سالار شهیدان، زمزمه های عارفانه سر می دهند.

همچنین اقشار مختلف مردم استان ایلام با حضور در اماکن متبرکه به صورت ویژه در حرم مطهر امامزاده علی صالح (ع) و دیگر اماکن مذهبی و گلزارهای شهدا دعای پر فیض و باشکوه عرفه را در فضایی سرشار از معنویت قرائت می کنند.

این آیین در مرکز استان در مزار شهدای گمنام واقع در آرمستان بهشت رضای شهر ایلام نیز از ساعت 16 با حضور اقشار مختلف مردم آغاز و در حال برگزاری است.

این آیین همه ساله در آستانه عید سعید قربان برگزار می شود و مردم با شفیع قرار دادن سید الشهدا (ع) و به یاد این امام همام از فرصت این روز بهره می گیرند تا خداوند متعال قلم عفو بر کارنامه اعمال شان بکشد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار