رئیس پلیس راهور اردبیل گفت: با توجه به برگزاری مراسم دعای عرفه در مصلای بزرگ امام خمینی اردبیل محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مصلی اعمال می‌شود.
کد خبر: ۲۹۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 11 September 2016
 

به گزارش تابناک اردبیل، وحید علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه مراسم دعای عرفه از ساعت 16 عصر امروز برگزار می‌شود، ما از ساعت 14 دو ساعت مانده به آغاز مراسم در اطراف مصلای اردبیل مانع از پارک خودروها خواهیم شد و تردد نیز به صورت محدود در این مسیر انجام می‌شود تا امکان جابجایی هموطنان برای حضور در این مراسم با استفاده از وسایط نقلیه عمومی فراهم آید.

وی افزود: در صورت نیاز ما با محدود کردن برخی از مسیرهای منتهی به مصلی سعی خواهیم کرد تا ترافیک روانی را در این منطقه برقرار کنیم تا در صورت نیاز هموطنان در اطراف مصلا بتوانند در آیین معنوی دعای عرفه شرکت کنند.

رئیس پلیس راهور اردبیل گفت: با توجه به برگزاری مراسم دعای عرفه در مصلای بزرگ امام خمینی اردبیل محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مصلی اعمال می‌شود.

علیپور از رانندگان خواست تا از ظهر امروز از پارک کردن خودرو در خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به مصلی به ویژه محله ارمنستان تا بازار و چهار راه ملت پرهیز کنند تا هموطنانی که قصد حضور در دعای معنوی عرفه را دارند به راحتی بتوانند در این مسیر تردد کنند.

وی به نزدیکی عید قربان و تجمع تعدادی از فروشندگان احشام در میدان وحدت، ایثار و بعثت اردبیل اشاره کرد و گفت: پلیس تلاش خواهد کرد تا با ساماندهی این فروشندگان که شهرداری نیز در این کار ورود پیدا کرده است، بتواند مانع از ترافیک سنگین در این میادین و مسیرها شود تا مردم در نزدیکی عید قربان بتوانند به راحتی تردد روزانه خود را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه پروژه داروپخش نیز در اطراف میدان وحدت در حال اجراست، با همکاری شهرداری زمین بایری در اطراف میدان وحدت برای فروشندگان احشام در نظر گرفته شده است تا در آن محل اسکان یافته و کار خرید و فروش احشام را انجام دهند.

علیپور افزود: با نصب بنر این مکان و محل مشخص معرفی شده تا هموطنان در صورت نیاز بتوانند در آستانه عید قربان احشام مورد نیازیشان را تامین کنند.

وی به نزدیکی بازگشایی مدارس و شلوغی معابر به ویژه در هسته مرکزی شهر اشاره کرد و یادآور شد: انتظار داریم در روزهای باقی‌مانده از تابستان که به نزدیکی بازگشایی مدارس نزدیک می‌شویم هموطنان به ویژه در هنگام عصر از تردد بیهوده و بی‌جهت با خودروهای شخصی در هسته مرکزی شهر پرهیز کنند تا امکان تردد راحت و ایمنی مردم در رفت و آمد روزانه فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار