مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان‌ کرمانشاه گفت: مراسم دعای عرفه در استان کرمانشاه در نزدیک‌ترین نقطه اتصال به عتبات عالیات برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 11 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،سرهنگ علی یوسفی‌رادبا اشاره به برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه در مرز خسروی و نزدیک‌ترین نقطه اتصال به حرم امام حسین(ع) اظهار داشت:  همزمان با روز نیایش و هماهنگ با سراسر کشور، مراسم دعای پر فیض عرفه، با حضور شخصیت‌های مذهبی و سیاسی استان کرمانشاه و عموم مردم در مرز خسروی کرمانشاه برگزار می‌شود.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان ‌کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته حدود 3000 نفر در این مراسم دعای عرفه شرکت کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد بیشتری از شهروندان در این مراسم معنوی شرکت کنند و باید زمینه‌های ارتقای این فرهنگ معنوی در کشور افزایش پیدا کند.


یوسفی‌راد با بیان اینکه تمامی شرایط برای برگزاری باشکوه این مراسم در مرز خسروی به عنوان نزدیک‌ترین مکان به بارگاه مطهر امام حسین(ع) فراهم است، افزود: از تمام علاقه‌مندان درخواست می‌شود که در مراسم معنوی دعای عرفه در نزدیک‌ترین نقطه اتصال به حرم شریف سرور و سالار شهیدان(ع) در ایران اسلامی، شرکت کنند.


وی با اشاره به آمادگی کامل تمام ادارات و ارگان‌های متولی این امر در استان کرمانشاه برای برپایی باشکوه این مراسم، عنوان کرد: جایگاه رسمی برای برگزاری مراسم دعای عرفه با فضاسازی متناسب و برقراری ایستگاه صلواتی در مرز خسروی انجام شده است.


یوسفی‌راد با اشاره به اینکه امکانات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم در اختیار ستاد برگزاری مراسم قرار داده شده است، گفت: محل ستاد اسکان مراسم روز عرفه و مهمانسراهای شهرستان قصرشیرین میزبان کاروان‌های زائران و شهروندان استان‌های دیگری است که امشب در استان کرمانشاه مستقر هستند.


انتهای پیام /
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار