رییس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 بابل گفت: تصادف یک دستگاه تریلی با عابر پیاده شامگاه شنبه دربابل یک کشته برجای گذاشت.
کد خبر: ۲۹۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 11 September 2016
دکتر احمد محمدپور در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 بابل مبنی برتصادف تریلی با عابر پیاده، بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل، تکنسین های پایگاه هتکه پشت را به محل حادثه اعزام کرد.
وی افزود: در این حادثه متاسفانه عابر پیاده که یک مرد 35 ساله بود، به علت شدت جراحات و خونریزی شدید در دم جان باخت و تلاش تکنسین های اورژانس 115 بابل برای احیاء این فرد حادثه دیده هیچ ثمری نداشت.
 
وی از همه شهروندان خواست در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی نکات ایمنی را رعایت کنند چرا که متاسفانه در شهرستان بابل به علت عدم وجود کمربندی ، ماشین های سنگین از وسط شهر عبور می کنند و می توانند حوادث ناگواری را خلق کنند.
 
نداشتن شانه خاکی ونبود چراغ های روشنایی ،مشکل کمربندی ، رانش و کم عرض بودن جاده ها ، آسفالت نامناسب و نیز نصب شدن گاردریل ها بدون علامت هشداردهنده از جمله مشکلات برخی جاده های درون و برون شهری بابل است .
شهرستان 520 هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر است که تصادفات پی در پی در جاده های این شهرستان موجب نگرانی مردم منطقه و خانواده ها را فراهم کرده است.
 
جاده های مسیر بابل به آمل ، جاده شهید صالحی منتهی به بندپی شرقی، جاده خشرودپی منتهی به بخش بندپی غربی، جاده گنج افروز به بابلکنار منتهی به لفور، جاده بابل به بهنمیر و جاده بابل به قائمشهر از جمله جاده های شهرستان بابل است.
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار