کد خبر: ۲۹۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 10 September 2016
به گزارش تابناک یزد،هر ساله جشن ملی عاطفه‌ها با هدف اشاعه فرهنگ احسان و نوع دوستی و حمایت از دانش آموزان نیازمند با مشارکت پرشور مردم خیر و نیکوکار برگزار می شود و این در حالی است که سال گذشته سخاوتمندان یزدی چهار میلیارد و 900 میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان بی‌بضاعت اهدا کردند.

"محسن عليزاده" مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه این مناسبت ملی قریب 26 سال در حال برگزاری است، افزود: مردم خیر استان می‌توانند در حد توان خود و هنگام تهیه ملزومات و لوازم التحریر مورد نیاز برای فرزندان خود سهمی را هم به دانش آموزان نیازمند اختصاص دهند و دل آنان را شاد کنند تا احساس کمبود نسبت به هم کلاسی‌های خود نکنند.

وی با اشاره به این که دهم مهرماه یک هزار و 240 پایگاه جشن عاطفه ها با همکاری سازمان دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان در سطح مدارس استان برپا است، اضافه کرد: هم‌اکنون نيز تعداد460 صندوق جمع‌آوری کمک‌های جشن عاطفه‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پمپ بنزین‌ها، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه راه‌آهن، پلیس راه، بازارچه‌های محلی و نمایشگاه‌های پاییزه مستقر هستند.

وي افزود: در همین راستا نيز شهرداری، بسیج مستضعفین، کانون فرهنگی مساجد، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های مرتبط با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور پر شور مردم در جشن ملی و معنوی عاطفه‌ها، اضافه کرد: در حال حاضر حدود چهار هزار دانش‌آموز و یک هزار و 200 دانشجوی تحت حمایت از خدمات مختلف فرهنگی کمیته امداد استفاده می‌کنند و افزون بر 10 میلیارد ریال در پنج ماهه نخست امسال در این بخش هزینه شد.

مدیر کل کمیته امداد استان یزد بابیان این که استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی هم در جمع آوری وجوه جشن عاطفه‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: مردم خداجوی استان یزد می توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد#1*8877* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و همچنین از طریق سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org نسبت به پرداخت اینترنتی هدایای خود اقدام کنند.

عليزاده با اشاره به كمك چهار میلیارد و 900 میلیون ریالي يزدي‌هاي در جشن عاطفه‌های سال گذشته و رشد 54 درصدی کمک‌های مردمی(نقدي و غيرنقدي) استان، اضافه کرد: شهرستان یزد با 511 درصد رشد، بهاباد با صد درصد رشد و خاتم با 59 درصد رشد، رتبه‌های اول تا سوم را در زمینه جمع آوری هدایای نقدی و کالایی در جشن عاطفه های سال 94  را کسب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار