مدیرکل بهزیستی لرستان :
اسداله حیدری" در دیدار با امام جمعه کوهدشت و رومشکان ضمن ارائه گزارشی از خدمات بهزیستی و اهداف و برنامه های مرتبط گفت: یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای حضرت امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری رسیدگی به اقشار محروم و فقیر جامعه است .
کد خبر: ۲۹۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 08 September 2016
به گزارش تابناک لرستان ،مدیرکل بهزیستی لرستان به همراه  جمعی از معاونین و مدیران ستادی بمنظور بررسی مسائل و مشکلات ادارات بهزیستی  شهرستانهای کوهدشت و رومشکان با "حجت الاسلام طهماسبی "و" حجت الاسلام جمیاری " ائمه جمعه و " نور محمد فردی بیرانوند" و " محمد محمدی نژاد" فرمانداران، و کارکنان بهزیستی شهرستانهای مذکور دیدار و در جلسه شورای اداری بهزیستی شرکت کردند.
" اسداله حیدری" در دیدار با امام جمعه کوهدشت و رومشکان ضمن ارائه گزارشی از خدمات بهزیستی و اهداف و برنامه های مرتبط گفت: یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای حضرت امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری رسیدگی به اقشار محروم و فقیر جامعه است .
وی افزود:ما در بهزیستی با وظایف متعدد به دنبال ارایه خدمات  مطلوب به جامعه هدف هستیم بنابراین با رشد اعتبارات تجهیزات توانبخشی  و توانمند سازی جامعه هدف و هم چنین رشد ارایه خدمات پیشگیری از آسیب ها اجتماعی و معلولیت ها در یکسال گذشته  حدود 500 هزار نفر خدمت پیشگیرانه به جامعه هدف استان ارائه شده است.
حیدری  با اشاره به وجود 12 هزار و پانصد کودک در مهدهای کودک و ارائه خدمات پیشگیرانه بر اساس شاخص های سازمان ملل اظهار داشت: ما علیرغم این خدمات ، در حوزه های مشاوره ژنتیک و اعتیاد و غربالگری شنوایی و بینایی دارای استراتژی هستیم و هدف آن پیشگیری از آسیب ها و معلولیت ها و توانمندسازی جامعه هدف است.
وی در ادامه با تبیین فعالیتهای بخش های مختلف بهزیستی گفت در حوزه های کودکان کار و خیابانی ، زنان آسیب دیده و در معرض آسیب و کودکان بی سرپرست و شیرخوارگاه خدمات مطلوبی توسط معاونت اجتماعی ارائه میشود و بطور کلی بهزیستی از تمام حوزه های اجتماعی از کودکان گرفته تا سالمندان ارائه خدمت میکند.
حیدری افزود :سال گذشته با معرفی متقاضیان وپرداخت تسهیلات خود اشتغالی به جامعه هدف ،  موفق به کسب رتبه برتر کشور در زمینه ایجاد اشتغال جهت مددجویان شده  ایم و این روند امسال هم ادامه دارد.
مدیرکل بهزیستی لرستان سپس در جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستانهای کوهدشت و رومشکان  حاضر ودر خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان رومشکان بدون سقف تعیین شده و واگذاری مسکن به خانواده های 2 معلول به بالا و مسکن معلولان روستایی ،هم چنین پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال کمک بلاعوض مسکن و 180 میلیون ریال تسهیلات کم بهره به متقاضیان وهم چنین پرداخت تسهیلات در قالب طرح مالی خرد و گروههای همیار، قول مساعد داد.
درپایان  اسدالله حیدری  با گروههایی از جامعه هدف  بهزیستی دیدار و در خصوص بررسی مشکلات آنها دستوراتی صادر کرد،و در دیدار چهره به چهره کارکنان در خصوص رفع مشکلات آنها به ویژه تهیه امکانات اداری قول مساعد داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار