کد خبر: ۲۹۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 07 September 2016


آیین معارفه شهردار چهارباغ با حضور معاون عمرانی استاندار، امام جمعه، خانواده معظم شهداء، فرماندار ساوجبلاغ جمعی از اعضای شورای شهر و نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه چهارباغ به کارهای خوبی که در چهار باغ توسط شهرداری انجام شده اشاره کرد وگفت: کارهای خوبی تا کنون صورت گرفته و باید این اقدامات در مدیریت این شهردار افزایش یابد.

حجت الاسلام قادر محمدی با قدردانی از عملکرد فرماندار ساوجبلاغ، گفت: اقدامات عمرانی خوبی در بخش و شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: در حوزه راه، ما مشکلات زیادی داریم، جاده قزل حصار در حوزه شهرستان کرج است و آسیب آن به مردم ما می رسد.

محمدی افزود : غیر استاندارد بودن پل راه آهن و نصب نیوجرسی دراین جاده باریک و تاریک هر ساله تلفات بیشماری را به همراه دارد و چون در حوزه کرج است آسیب به مردم ما می رسد.

وی افزود: درجاده سهیلیه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ده نفر به لحاظ نا امنی و غیر استاندار بودن این مسیر کشته شده اند.

امام جمعه چهارباغ گفت: توقع داریم این بحث از سوی استانداری پیگیری بشود و لااقل جاده های پر خطر استانداردسازی بشود که البته این خواسته مردم است.

فرماندار ساوجبلاغ نیز در این نشست گفت: کارهای بزرگی در بخش و شهر چهار باغ در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و امیدوارم در مدیریت جدید شهری شاهد تحولات گسترده تری در این شهر باشیم.

ابوالقاسم پالیزگیر گفت: جمعیت شهری چهارباغ بر اساس سرشماری سال نود، 47 هزار و 452 نفر با 12 هزار و699 خانوار می باشد که این جمعیت نیاز به خدمات دارند و باید مردم همکاری و هماهنگی لازم را با شهرداری در اجرای طر ح های عمرانی داشته باشند.

وی افزود: حرکت شورا و شهرداری باید در راستای قانون از جمله تهیه و تنظیم به موقع بودجه و متمم بودجه و تفریغ بودجه باشد.

وی با تاکید بر مقابله با ساخت و ساز غیر مجازافزود : به دلیل نزدیکی به پایتخت و آب و هوای مناسب انگیزه ساخت و ساز غیر مجاز افزایش یافته و ضروری است برای حفظ سفره های آب زیر زمینی و محیط باغداری و کشاورزی در شهر چهارباغ به این موضوع مهم و حساس توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادمه استفاده از روش های مدرن و مکانیزه ارایه خدمات شهری از جمله جمع آوری پسماند را مورد تاکید قرار داد.

پالیزگیرعدم دخالت شوراها در امور اجرایی و اهتمام در امور نظارتی را مورد اشاره قرار داد و گفت همکاری و تعامل شهرداری با فرمانداری و استانداری از ضرورت های اجتناب نا پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار