کد خبر: ۲۹۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 04 September 2016

 

 معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بروجرد گفت: بلواری در این شهرستان به نام شهدای منا نامگذاری می‎شود.

 احمدگودرزیان ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‎ریزی برگزاری یادواره شهدی منا این شهرستان اظهار کرد: بلوار ورودی این شهرستان از  سمت اراک به نام شهدای منا نامگذاری می‎شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای منا در شهرستان بروجرد عنوان کرد: برگزاری باشکوه این یادواره نیازمند همکاری همه مسئولان شهرستانی است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بروجرد با اشاره به درخواست خانواده‎های شهدای منا این شهرستان مبنی بر ساماندهی قبور شهدای منا خاطرنشان کرد: این مهم با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهرستان در روزهای آینده انجام می‎شود.

در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بروجرد با اشاره به اجرای برنامه‎های مختلف در این شهرستان از 13 تا 21 شهریورماه گفت: دیدار با خانواده‎های شهدای منا، برگزاری همایش شهدای این حادثه دلخراش در مسجد امام خمینی(ره) و دعای عرفه به یاد این شهدا  از جمله این برنامه‎هاست.

محمدرضا معظمی‎گودرزی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران بروجرد نصب تصاویر شهدای حادثه منا این شهرستان در بلوار  نامگذاری شده به نام شهدای منا را در دستور کار خود دارد.

گفتنی است، در این جلسه احمد پناهی فرزند یکی از شهدای حادثه منا شهرستان بروجرد خواستار تسریع در ساماندهی قبور شهدای منا این شهرستان شد.

لازم به ذکر است، از مجموع 32 تن شهید لرستانی حادثه منا 13 شهید مربوط به شهرستان بروجرد است. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار