کد خبر: ۲۸۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 31 August 2016


نخستین دوره آموزشی مدرسه کارآفرینی پرواک در شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیر مدرسه کارآفرینی پرواک روز چهارشنبه در حاشیه آیین پایانی نخستین دوره آموزشی کارآفرینی این مدرسه به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی دانش آموزان با کارآفرینی و مهارت های خاص کارآفرینی برگزار شده است.

حوریه جعفری افزود: این دوره کارآفرینی در تابستان سال جاری به مدت هفت هفته از تیر ماه برای 15 دختر و 22 پسر و با استفاده از 35 نفر از اساتید کارآفرینی و کارآفرینان برتر کرجی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در دوره اول به صورت پایلوت با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج برگزار شده، اظهار داشت: نخستین دوره برای تعدادی از فرزندان کارمندان شهرداری برگزار شده است.

وی گفت: این مدرسه به منظور گسترش کارآفرینی و آماده سازی کارآفرین های فردا راه اندازی شده و اهمیت اصلی برگزاری این دوره ها، توانمندسازی کارآفرینان آینده است.

جعفری بیان داشت: منظور اصلی از برگزاری این دوره ها فقط آشنایی با روش های مختلف کارآفرینی نیست بلکه برای موفقیت در کارآفرینی بایستی مهارت های یک کارآفرین فراگرفته شود که می تواند مهارت های ارتباطی و سخنوری و همچنین آشنایی با کارآفرین های موفق باشد.

وی همچنین کشف استعدادهای کارآفرینی در برگزاری این دوره ها از اهداف دیگر برگزاری دوره های کارآفرینی است.

جعفری گفت: دوره های اولیه صرفا برای آشنایی با کارآفرینی و مهارت های آن است و در ادامه این دوره ها، دوره استرس زدایی، دوره فروش و دوره آموزش IT در کارآفرینی نیز برای کارآفرینان آینده برگزار می شود.

آیین پایانی نخستین دوره مدرسه کارآفرینی پرواک روز چهارشنبه در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج با حضور دانش آموزان شرکت کننده در این دوره ها و والدین آن ها برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار