کد خبر: ۲۸۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 24 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،در دومین روز از هفته دولت کمیته امداد امام خمینی اشترینان آغاز به کار کرد.

 در دومین روز از هفته دولت با افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی این نهاد در اشترینان شروع به کار کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بروجرد در حاشیه بهره‎برداری از این پروژه گفت: 4هزار نفر از شهروندان بخش اشترینان در قالب یک هزار و 750 خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند.

علی معظمی گودرزی اظهار کرد: در گذشته زمینی از سوی یکی از اهالی بخش اشترینان برای احداث ساختمان اداره کمیته امداد امام خمینی این بخش اهداء شده بود که این زمین با ساختمانی به مساحت 300 متر مربع در دو طبقه معاوضه شده است.

وی با اشاره به صرف اعتبار 150 میلیون تومانی به منظور خرید و تجهیز ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی اشترینان افزود: از مجموع این میزان اعتبار10 میلیون تومان صرف خرید تجهیزات این ساختمان شده است.

مدیر کمیته امام خمینی بروجرد ادامه داد: 5 نفر از نیروهای این نهاد در شهرستان بروجرد به منظور خدمات رسانی به جامعه هدف در شهر اشترینان به کار گمارده شده‎اند.

معظمی گودرزی خاطر نشان کرد: از مجموع 340 میلیون اعتبار اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی شهرستان بروجرد100 میلیون تومان برای اعطاء تسهیلات به 10 تا 12 مددجوی تحت پوشش شهر اشترینان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اعطاء 40 تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بروجرد در سال جاری بیان کرد: این تسهیلات در دو حوزه مشاغل خانگی و طرح‎های بزرگ‎تر به مددجویان این نهاد اعطاء شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی با اشاره به معرفی 41 مددجوی تحت پوشش این نهاد به بانک‎های عامل برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی اظهار کرد: در صورت ارائه ضامن 550 میلیون تومان تسهیلات تا 20 شهریور ماه امسال به این تعداد مددجو اعطاء می‎شود.

معظمی گودرزی عنوان کرد: 100 پرونده تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بروجرد تشکیل شده است که در صورت تامین اعتبار این تهسیلات به این افراد اعطاء می‎شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین یک شعبه کانون‎های فرهنگی تابستانه در رشته‎های فنی و حرفه‎ای در روستای ونایی بروجرد با 220 نفر آغاز به کار کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بروجرد به برخی خدمات ارائه شده به مددجویان این نهاد در سال جاری اشاره و تاکید کرد: همایش 220 نفری سالمندان و واگذاری 119 کنتور آب، برق و گاز به مددجویان بخشی از جمله این خدمات است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار