کد خبر: ۲۸۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 23 August 2016
به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری یافته ،عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد از وضعيت نگه‌داري حيوانات در باغ وحش اين شهر اظهار نگراني و تأسف كرد.
"رضا حاصلي"  با بيان اين كه جانوران نگه‌داری شده در باغ وحش كاسيت خرم‌آباد در وضعیت اسفناکی به سر مي‌برند: افزود: به علت ضعيف و كم رضا حاصلي عضو شوراي شهر خرم‌آبادحيوانات دچار ضعف جسمانی شده‌اند و حتي شرايط اسير بودن را نيز ندارند!
وي با اشاره به اين كه در این مکان غیر‌استاندارد و با محيط كوچك، برخي از حيوانات حتي قادربه ایستادن روی دست و پای خود نیستند، تاكيد كرد: وخامت وضعیت این حیوانات به حدی است که تماشاگران و بازديدكنندگان از باغ وحش نه‌تنها از مشاهده آن‌ها لذت نمي‌برند، بلكه دچار عذاب وجدان و ناراحتی نيز مي‌شوند.
اين عضو حقوق‌دان شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد خاطرنشان ساخت: با اين طرز نگه‌داري به خاطر نبود اعتبار مناسب، شاهد مرگ تدریجی و زجرآور حیوانات نگه‌داری شده در باغ وحش خواهيم بود كه به يقين دل هر انسانی را به درد می‌آورد.
حاصلي با تأكيد بر اين كه آبروی استان و مردم طبیعت‌دوست اين ديار در خطر است، افزود: در صورت وقوع اتفاقات ناخوشايند احتمالي براي حيوانات باغ وحش، این وضعیت به اعتبار و حيثيت لرستان لطمات جبران‌ناپذیری وارد مي‌آورد.
وي از مسئولین استان، اصحاب رسانه، انجمن‌های مردم‌نهاد و دوست‌داران حیات وحش تقاضا كرد ضمن بازدید از وضعیت دردناک حیوانات اسیر در اين باغ وحش، براي خاطر رضاي خدا هر اقدامي كه مي‌توانند انجام دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار