مرد جوان که به خاطر سوءظن همسر و دخترش را به آتش کشیده بود، با رضایت اولیای دم از مجازات مرگ نجات یافت و به 10 سال حبس محکوم شد.
کد خبر: ۲۸۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰ 21 August 2016
23 تیرسال 88 ماموران پلیس در جریان انفجاری مرگبار در خانه‌ای در یکی از محله‌های پاکدشت قرار گرفتند. ماموران پس از حضور در محل حادثه، متوجه شدند در این حادثه زنی جوان به نام مرضیه و دخترش مینا جان باخته‌اند.

پدر خانواده در تحقیقات گفت: شلنگ گاز اشکال داشت و نشت گاز باعث انفجار شده است.

این در حالی بود که بررسی‌های کارشناسان آتش نشانی نشان داد، آتش‌سوزی عمدی و با بنزین بوده است.

با اعلام این گزارش، مرد جوان به عنوان مظنون به قتل دستگیر شد و این بار به قتل اعتراف کرد و گفت: به همسرم شک داشتم و تصور می‌کردم با مردی ارتباط پنهانی دارد. برای این که از او اعتراف بگیرم با شلنگ کتکش زدم که بازهم منکر خیانت شد. عصبانی بودم و روی او بنزین ریختم که بخار بنزین به آبگرمکن رسید و مرضیه آتش گرفت. تلاشم برای نجات او و دخترم بی‌نتیجه ماند. من در زندان روزهای سختی را سپری می‌کنم و از کاری که کرده‌ام پشیمانم.

در ادامه پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم در جلسه دادگاه بازهم ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد و گفت: من همسر و دخترم را دوست داشتم و فقط می‌خواستم همسرم را بترسانم. حالا هم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.

قضات باتوجه به درخواست اولیای دم، او را به خاطر قتل همسرش به قصاص و به خاطر قتل دخترش به ده سال حبس محکوم کردند.

مرد جنایتکار در ادامه توانست رضایت اولیای دم را کسب کند و از جنبه عمومی جرم به هفت سال زندان محکوم شد.

قاتل این بار درخواست تجمیع رای کرد که قضات پس از رسیدگی دوباره او را از جنبه عمومی جرم به ده سال حبس محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور تائید شد و قاتل در حالی که به 20 سال حبس در دو قتل محکوم شده، با تحمل یکی از مجازات‌ها ـ 10 سال حبس ـ آزاد می‌شود.
برچسب ها: اخبار حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار