کد خبر: ۲۷۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 14 August 2016


نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران آب در استان البرز مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امروز بحران کمبود آب به شدت استان البرز را تهدید می‌کند و لازم است تا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

وی ادامه داد: فرهنگ صحیح مصرف آب و مدیریت این مهم باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌هایی باشد که مدنظر همگان قرار گیرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای تأمین آب شرب مردم باید برنامه‌ریزی‌های اساسی و این بحران را به صورت دقیق و جامع مرتفع کرد.

اکبریان با بیان اینکه تامین آب شرب البرز در 10 سال آینده غیرممکن است، خاطرنشان کرد: ضرورت چاره اندیشی‌ها برای رفع این بحران امری مهم به شمار می‌رود.

وی در ادامه سخنان خود بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در این استان تأکید کرد و خواستار توجه جدی مسؤولان در دستگاه‌های مختلف برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این راستا و با توجه به اینکه اقتصادی مقاومتی یکی از راهکارهای اساسی برای قطع وابستگی است لذا باید اجرایی شدن این مهم و تحقق شعار امسال نیز مدنظر قرار گیرد.

به گفته اکبریان استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنعت و کشاورزی است لذا می‌توانیم با حمایت از این دو مهم مسیر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را به درستی طی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار