بانوان تیراندازی با تفنگ بادی ایران در اولین روز کار خود را آغاز می کنند تا شاید دست به اتفاق بزرگی بزنند، کسب اولین مدال المپیک.
کد خبر: ۲۷۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 06 August 2016
 اولین روز از المپیک ریو 2016 امروز کار خود را با مسابقه 9 ورزشکار ایرانی آغاز می کند. امروز تنها در تیراندازی با با تفنگ بادی 10 متر اهدای مدال خواهد شد که نجمه خدمتی و الهه احمدی، دو بانوی مدعی ایرانی در این دسته حاضر هستند. دوچرخه سواری، پینگ پنگ و رویینگ تک نفره دیگر رشته هایی است که ورزشکاران ایرانی در آن رقابت خواهند کرد.


** یک به یک با المپیکی های روز اول:


* تیراندازی با تفنگ بادی 10 متر:


نجمه خدمتی، الهه احمدی
ساعت 14 مرحله مقدماتی
ساعت 18 مرحله فینال
اولین مدال های المپیک در این رشته بین ورزشکاران توزیع می شود که دو بانوی ایرانی در این رقابت ها بدون شانس نیستند و اگر این اتفاق رخ دهد نام آنها در تارخ به عنوان فاتحان اولین مدال المپیک ریو ثبت خواهد شد.


* پینگ پنگ:


نوشاد و نیما عالمیان، ندا شهسواری
ساعت 16:30 ـ مرحله مقدماتی زنان و مردان و دور اول زنان
ساعت 22 ـ دور اول زنان و مردان
نوشاد عالمیان ستاره پینگ پنگ ایران درباره حریفان روز اول خود می گوید:« در دور دوم با حریفی از اسلوونی مسابقه خواهم داشت که ٦ سال پیش با او بازی کردم و با نتیجه نزدیک باختم. سعی می کنم این بازی را پیروز شوم.»


* دوچرخه سواری استقامت جاده


 ساعت 17
تیم سه نفره دوچرخه سواری ایران باید مسیر سخت و سنگین ۲۴۱ کیلومتر را طی کند. مسیر مسابقه جاده مردان در المپیک برزیل بیش از ۴۱ کیلومتر تعیین شده است. این رقابت ساعت ۹ صبح به وقت محلی از محل فورت کوپابانا در ریو شروع می شود و رکابزنان با طی ۴ دور در این مسیر در همین محل مسابقه خود را تمام می کنند. رکابزنان نزدیک به ۲۴ کیلومتر از مسیر مسابقه خود را در جاده ساحلی طی می کنند , در بخشی از مسیر سرازیری، شیب های تند ، سنگ فرش و سربالایی هایی تیزی نیز وجود دارد و همین مسئله باعث شده تا رقابتهای المپیک در همه ادوار و به خصوص در بازیهای المپیک ریو جزء سخت ترین دیدارهای بخش جاده جهان شناخته و معرفی شود. آروین معظمی گودرزی ، میرصمد پورسیدی و قادر میزبانی تیم دوچرخه سواری ایران در این رقابت هستند.


* قایقرانی رویینگ  


مهسا جاور
ساعت 16 ـ تک نفره
تنها نماینده بانوان قایقرانی ایران در المپیک ریو امروز کار سختی را خواهد داشت و او از ورزشکاران پرکار ایران محسوب می شود که یکی از مسابقات خود را در روز اول انجام می دهد./ورزش3


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار